Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر 18 ساله و اروگوئه ای منچستریونایتد فاصله چندانی تا انجام اولین بازی برای تیم جدیدش ندارد. 

مدیر باشگاه پنارول از روند انتقال فاکوندو پییستری به منچستریونایتد در روز پایانی پنجره نقل و انتقالات پرده برداشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، اواریستو گونزالز، یکی از مدیران باشگاه پنارول در این باره گفته است:

در روند مذاکرات با منچستریونایتد، آن ها در یک مقطع به من گفتند: «ما بر اساس سیاست باشگاه مان رقم فسخ بازیکنی را نمی پردازیم، بنابراین مبلغ لازم را مستقیما به باشگاه شما پرداخت می کنیم و خودتان باقی امورات را پیش ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رودولفو کانتینو، نایب رییس باشگاه پنارول در تکمیل گفته های همکارش اضافه کرد:

در مورد همه چیز، حتی نحوه پرداخت مبلغ به توافق رسیدیم. این مبلغ در دو قسط پرداخت می شود: یکی الان و دیگری در جولای 2021. ما این پیشنهاد را پذیرفتیم چون یونایتد یک باشگاه برجسته است.  

گونزالز مدعی است که منچستریونایتد به آن ها گفته است پییستری مستقیما به تیم اول باشگاه منتقل خواهد شد؛ ادعایی که کانتینو آن را تایید می کند. او همچنین گفت که پنارول قصد داشت پییستری را مجددا از شیاطین سرخ قرض بگیرد ولی این پیشنهاد مورد قبول واقع نشد.

بله، ما خواستار یک قرارداد قرضی (به مدت یک فصل) شدیم. تمام تلاش مان را به کار گرفتیم ولی آن ها گفتند همین حالا به این بازیکن نیاز دارند. این روند طبیعی است؛ معمولا وقتی یک باشگاه اروپایی بازیکنی را می خرد، بلافاصله او را به اروپا منتقل می کند. 

گونزالز در پایان تصریح کرد:

پییستری مستقیما راهی تیم اصلی می شود. قرار است بازی کند. آن ها در مذاکرات از من تضمین خواستند که آیا این بازیکن آماده است چون به او نیاز دارند. بنابراین حالا استفاده کردن یا نکردن از او به سرمربی بستگی دارد.  

همچنین بخوانید:

فاکوندو پییستری مهاجم جوان پنیارول اروگوئه به منچستریونایتد پیوست / رسمی 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) با مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

وحید شادی نیا با اعلام این خبر گفت: انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی اتفاق افتاد و ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت که بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از مصدومان به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر دیگر به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند