Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:03:11 GMT

مرسدس ۶ خودروی برقی جدید تولید می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۹۲۹۱

مرسدس ۶ خودروی برقی جدید تولید می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، یکی از لوکس‌ترین این خودروها ای کیو اس نام دارد که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. این خودرو با یک بار شارژ قادر به پیمودن مسیری ۷۰۰ کیلومتری است.

خودروی دیگر از این مجموعه‌ ای کیو اس تجاری است. این خودروی سدان احتمالاً تا قبل از سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد شد. این خودرو از جمله خودروهای برقی گران قیمت مرسدس خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسدس تولید خودروی برقی ارزان قیمت تری به نام ای کیو ای را نیز در دستور کار قرار داده که معادل برقی خودروی شاسی بلند جی ال ای کامپکت خواهد بود و احتمالاً تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار می‌گیرد. خودروی برقی ای کیو بی نیز که از نظر امکانات و ویژگی‌ها مشابه با خودروی شاسی بلند جی ال بی است در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

قیمت دیگر مدل‌های خودروهای برقی جدید مرسدس طی ماه‌های آینده اعلام خواهد شد. با توجه به ممنوعیت فروش خودروهای مصرف کننده سوخت‌های فسیلی در آمریکا و اروپا ظرف ۱۰ تا ۲۰ سال آینده پیش بینی می‌شود مرسدس تنوع خودروهای برقی تولید خود را باز هم افزایش دهد.

کد خبر 5043334

منبع: مهر

کلیدواژه: مرسدس بنز خودروی برقی شارژ ویروس کرونا تحقیقات علمی فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوگل شرکت دانش بنیان ایستگاه فضایی بین المللی ماهواره فیس بوک صندوق نوآوری و شکوفایی واکسن کرونا ایرانسل امنیت اطلاعات گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از آرنا ای‌وی، مشکلات مالی، این شرکت خودروساز برقی را مجبور به توقف موقت تولید کرد، اما به گفته رسانه‌های محلی، HiPhi تقویت مالی مورد نیاز خود را دریافت کرده و اکنون درحال آماده‌شدن برای احیای خطوط تولید است.

راه نجات از یک شرکت مستقر در هنگ‌کنگ آمد و یک سرمایه‌گذاری استراتژیک حیاتی برای HiPhi فراهم شد. گفته می‌شود که تولید می‌تواند اوایل ماه جاری میلادی (مه) از سر گرفته شود و HiPhi را پس از یک وقفه کوتاه دوباره به جاده سازندگان خودروهای برقی بازگرداند.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که نمایشگاه‌های HiPhi درحال حاضر رانندگی‌های آزمایشی را ارائه می‌دهند و یکی از مکان‌های خود را در شانگهای آماده بازگشت به فروش می‌کند.

با این حال، هدف HiPhi فقط راه‌اندازی مجدد نیست. آنها به دنبال تجسم آینده هستند و می‌خواهند کارشان را طوفانی از سر بگیرند. طبق گزارش‌ها، یک مدل کاملاً جدید مبتنی بر HiPhi Y موجود در دست ساخت است، که ارتقاءهای هیجان‌انگیز و برچسب قیمت دوستانه‌تری دارد و برای جلب نظر مخاطبان وسیع‌تری طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از سریع‌ترین خودروی مفهومی جهان | EXE181 به نمایش گذاشته شد

HiPhi Y مقرون به‌صرفه‌ترین مدل این برند است که درحال حاضر حدود ۴۳هزار و ۶۰۰یورو قیمت دارد؛ درحالی که HiPhi X و HiPhi Z به ترتیب از ۷۳هزار و ۳۰۰یورو و ۶۵هزار و ۶۰۰یورو شروع می‌شوند. این تغییر به سمت یک خودروی الکتریکی ارزان‌تر می‌تواند دقیقاً همان چیزی باشد که HiPhi برای به‌دست آوردن جایگاه قوی‌تری به آن نیاز دارد.

کد خبر 849080 برچسب‌ها خودرو - جهانی باتری خودروی برقی چین خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده