Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:08:36 GMT

برنامه آرسن ونگر برای یورش به اوت دستی و آفساید

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۹۴۱۹

برنامه آرسن ونگر برای یورش به اوت دستی و آفساید

آرسن ونگر که حالا رئیس واحد توسعه جهانی فوتبال در فیفا است می‌گوید می‌خواهد پرتاب دستی اوت را با شلیک توپ با پا جایگزین کند.

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر سرمربی افسانه‌ای آرسنال که این روزها به عنوان رئیس واحد توسعه جهانی فوتبال در فیفا فعالیت می‌کند می‌گوید امیدوار است بتواند با تغییر قانون پرتاب اوت ترتیبی بدهد تا بازیکنان به جای پرتاب اوت با دست بتوانند توپی که وارد اوت شده را با ضربه پا به جریان بازی برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونگر می‌گوید این تغییر انقلابی بزرگ در فوتبال بوجود خواهد آورد.

 

 

ونگر همچنین می‌گوید برای تغییر قانون آفساید هم برنامه‌هایی دارد تا به مهاجمین برای زدن گلهای بیشتر کمک کند.

 

ونگر در توضیح علت تمایلش برای تغییر قانون پرتاب اوت دستی می‌گوید این قانون در اواخر هر بازی به ضرر تیمی است که حمله می‌کند. او در این باره گفت: " من می‌خواهم قانون پرتاب اوت دستی را تغییر دهم. پنج دقیقه قبل از پایان بازی پرتاب اوت باید به نفع شما باشد ولی در شرایط فعلی ده بازیکن حریف در جریان بازی هستند ولی شما به عنوان تیم حمله کننده فقط 9 بازیکن آزاد دارید. آمار نشان می‌دهد در این موقعیت‌ها از هر ده موقعیت هشت موقعیت برای تیم حمله کننده از دست می‌رود".

 

 

آرسن ونگر در ادامه گفت: " به جای این قانون تیم حمله کننده باید بتواند به جای پرتاب دستی توپ را با پا به زمین برگرداند".

 

ونگر در توضیح علت تمایش به تغییر قانون آفساید هم گفت: " در حال حاضر آفساید زمانی اتفاق می‌افتد که بخشی از بدن شما که می‌توانید با آن گل بزنید از بدن مدافع آخر جلوتر باشد. من می‌خواهم قانون را طوری تغییر بدهم که حتی اگر یکی از اعضای بدن مهاجم از بدن مدافع جلوتر نباشد آفساید اعلام نشود. این به شدت به نفع مهاجمین خواهد بود چرا که مدافعین را مجبور می‌کند جلوتر بازی کنند".

 

 

 

آرسنال آرسن ونگر (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال آرسن ونگر سرمربی تغییر قانون آرسن ونگر پرتاب اوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. شاگردان نکونام که در تلاش برای حفظ صدر جدول رده‌بندی هستند، باید برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

روز گذشته، کمیته داوران اسامی نفراتی که قرار است بازی‌های این هفته را سوت بزنند، اعلام کرد که طی آن قرار بود تا تیم داوری متشکل از کوپال ناظمی، امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی این بازی را قضاوت کنند.

اما حالا فدراسیون فوتبال از تغییر داور چهارم این مسابقه خبر داده است. از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به‌عنوان داور چهارم دیدار استقلال و ذوب‌آهن عنوان کرد.

همچنین حاتم بک‌پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند