Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: هفته آینده بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال اعتبار سوخت برای دهیاری‌های کشور پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور علی قربانی اظهار کرد: ۶۲ هزار روستا و منطقه دارای سکنه در کشور وجود دارد که بیش از ۳۹ هزار روستا بالای ۲۰ خانوار و بقیه دارای دهیاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به روستاها و مناطق محروم، از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این آمادگی وجود دارد برای رفع مشکلات روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته استان سمنان رسیدگی و مساعدت ویژه شود.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان کرد: پیگیری‌ها برای تخصیص و تحویل ۷۰ خودرو آتش نشانی برای روستاهای کشور در حال انجام است.

قربانی تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور باید سو مدیریت‌ها رفع شود و با نقدهای منصفانه، دلسوزانه و صحیح، برای رفع مشکلات گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه ریشه اصلی فقر، محرومیت و بیکاری در روستاها، توجه نکردن به روستاها است، افزود: توجه به توسعه و رشد روستاها در کنار توجه به توسعه شهرها باید در دستور کار باشد.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: لایحه جامع دهیاری‌های کشور در دولت در حال پیگیری و نهایی سازی است و با ارائه به مجلس و تصویب و اجرای آن، موازی کاری‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه روستاها حذف و تفکیک وظایف شکل می‌گیرد.

کد خبر 448707

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر حقوق شهروندی شهرداری مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار موجودی «حساب سایر منابع رسوب شده» دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، بر اساس اطلاعات پایگاه جامع مالی و در راستای نظارت برخط پایش عملکرد بودجه و نظارت بر جریان منابع رسوب شده برخی از دستگاه‌های اجرایی، برای ارزیابی عملکرد و حسابرسی منابع برای شفافیت و انضباط مالی، بررسی‌های دیوان محاسبات کشور در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ حاکی از رسوب حساب سایر منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بابت وجوه مندرج در قانون مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ ۱۱ همت، حساب ملی پیشرفت و عدالت مرتبط با وزارت امور اقتصادی و دارایی به مبلغ ۵/۸ همت، سازمان منابع هدفمندی یارانه‌ها بابت منابع مرتبط با بند (ص) تبصره یک قانون بودجه سنواتی ۵/۳ همت، حساب تمرکز وجوه عوارض ارزش افزوده مرتبط با امور مالیاتی مودیان بزرگ به مبلغ ۲/۶ همت و حساب پرداخت عوارض شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اداره کل امور مالیاتی استان خوزستان به میزان ۲/۴ همت است.

تصمیم گیری به موقع متولیان امر در توزیع و استفاده از این منابع برای خدمت رسانی به ملت شریف ایران به ویژه استان‌های محروم کشور مورد تاکید دیوان محاسبات کشور است.

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان ملل : درگیری در غزه در مرحله حساس دیگری قرار دارد
  • شناسایی رسوب ۲۵ همت در سپرده دستگاه‌ها با حساب واحد خزانه
  • حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد
  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • شناسایی ۳ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی حوزه ساخت و ساز در خوزستان
  • افزایش ۶۰ درصدی درآمدهای مالیاتی استان سمنان
  • انتشار موجودی «حساب سایر منابع رسوب شده» دستگاه‌ها
  • موجودی حساب سایر منابع رسوب شده برخی دستگاه‌ها منتشر شد
  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه