Web Analytics Made Easy - Statcounter

آورام گرانت که سابقه کار با توماس پارتی را در تیم ملی غنا دارد، از حضور این بازیکن در آرسنال خوشحال است.

آورام گرانت، سرمربی سابق چلسی، وست هم و تیم ملی غنا، به تمجید از توماس پارتی، بازیکن جدید آرسنال پرداخته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سان، آورام گرانت درباره توماس پارتی گفت:

از روز اولی که بازی او را تماشا کردم، بازیکنی را دیدم که بسیار قوی و تنومند بود و در کار با توپ نیز خوب بود و بازی را به خوبی درک می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی با اینکه جوان و بی تجربه بود اما می دانست که باید چگونه در مالکیت توپ و جایگیری کار کند و چگونه باید در زمان مناسب در مکان مناسب قرار بگیرد. پارتی در عین حال پسر خیلی خوبی هم است و شخصیت بزرگی دارد. او می خواهد که کارش را انجام دهد و ثبات داشته باشد. به نظر نمی رسد که توماس روز خوب و بد داشته باشد زیرا شما می دانید که در تمام بازی ها کارش را به خوبی انجام می دهد و این نکته مثبتی برای تیم نیز به شمار می رود.

از طرفداران آرسنال می خواهم که به پارتی چند هفته فرصت دهند تا به فوتبال انگلیس عادت کند

سرمربی سابق تیم ملی غنا ادامه داد:

برای مربی خوب است که بازیکنی مانند پارتی را در رختکن تیم داشته باشد. از طرفداران آرسنال می خواهم که به او چند هفته فرصت دهند تا به فوتبال انگلیس عادت کند زیرا بازی در لیگ برتر انگلیس با اینکه این روزها بازیکنان خارجی بیشتری هم دارد، بسیار متفاوت از سایر لیگ ها است. پارتی ثابت خواهد کرد که خرید خوبی برای آرسنال است و برای کاری که میکل آرتتا می خواهد انجام دهد فوق العاده است. وقتی از او می خواهید که توپ را نگه دارد، پارتی به خوبی می تواند این کار را انجام دهد و مناسب سبک میکل آرتتا است.

پارتی خرید بسیار خوبی است، دقیقا همان چیزی که آرسنال نیاز دارد

گرانت در آخر راجع به دیگر ویژگی های پارتی بیان داشت:

او یک هافبک میانی است که توپ گیری می کند و پاس های هجومی خوبی می دهد. پارتی از لحاظ تاکتیکی نظم خوبی دارد و به تیم متعهد است. پارتی تفاوت زیادی در آرسنال بوجود خواهد آورد، درست همانطور که در اتلتیکو مادرید این کار را کرد. او خرید بسیار خوبی است، دقیقا همان چیزی که آرسنال نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

درن بنت: توماس پارتی خرید خیلی خوبی برای آرسنال است و شخصیتی مشابه پاتریک ویرا دارد

پل مرسون: 45 میلیون پوند برای توماس پارتی رقم بالایی محسوب نمی شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توماس پارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در هفته کاری که گذشت صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود نقدینگی ۸۵۳ میلیارد تومانی بودند در حالی که بازار سهام شاهد ورود هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان پول افراد حقیقی بود و ارزش معاملات خرد حدود ۲۱ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومانی برای بازار ثبت شد.

او افزود: در این هفته کاری صندوق‌های با درآمد ثابت چهار روز یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۴۱۳، ۶۲۰، ۳۷۱ و ۵۱۶ میلیارد تومان ورود نقدینگی را شاهد بودند و در یک روز کاری یعنی شنبه هزار و ۶۷ میلیارد تومان نقدینگی از این صندوق‌ها خارج شد.

گفتنی است، طبق مصوبات سازمان بورس، صندوق‌های درآمد ثابت موظف هستند که حداقل ۷۵ درصد از دارایی خود را به اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • گل به خودی توماس سوچک مقابل لیورپول (وست هم 1-2 لیورپول)
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد
  • ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم