Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته و پس از عقد قرارداد رسمی محمود فکری با باشگاه استقلال، متن قرارداد این مربی با نساجی درفضای مجازی با آدرس منزل و شماره تلفن شخصی اش منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، شب گذشته و پس از عقد قرارداد میان باشگاه استقلال و محمود فکری و انتخاب این پیشکسوت خوشنام باشگاه استقلال به عنوان سرمربی این تیم، طی اقدامی هدفمند، قرارداد این مربی با باشگاه سابقش در فضای مجازی منتشر شد که به دلیل مشخص بودن آدرس و تلفن همراه محمود فکری در این قرارداد، انتشار این قرارداد منجر به مزاحمت‌های فراوان و در ادامه آسیب به خودرو شخصی سرمربی استقلال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه محمود فکری به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: برای من مشخص است که این کار زشت و دور از اخلاق توسط چه کسانی انجام شده است. متاسفانه از دیشب من و خانواده‌ام دچار مشکلات زیادی شده‌ایم. من از کسانی که قراردادم را منتشر کرده‌اند شکایت می‌کنم. این آقایان بدانند با این کارها ذره‌ای در انگیزه من برای فعالیت در استقلال کم نخواهد کرد و من با قدرت برای این تیم تلاش می‌کنم.   سرمربی جدید استقلال تهران افزود: قرارداد من که درآن آدرس منزل من و تلفن شخصی ام درآن نوشته شده یک برگه عمومی نیست. این قرارداد دراختیارسازمان لیگ فوتبال، هیئت فوتبال مازندران و باشگاه نساجی مازندران است. ازآنجایی که امنیت خانواده ام را به مخاطره انداخته اند قصد شکایت دارم. باید مشخص شود این قرارداد من را چه کسی و چگونه درفضای مجازی و برخی کانال های قائمشهری و مازندرانی منتشر کرده است تا برخی اراذل و اوباش و نه هوادارواقعی نساجی به آدرس منزل من مراجعه کرده و شیشه خودروی من را بشکنند.   باشگاه استقلال در خصوص این اقدام زشت صورت گرفته، پشتیبان سرمربی خوش اخلاق خود است و از طریق مراجع قضایی و قانونی اقدام لازم را از طریق معاونت حقوقی باشگاه انجام خواهد داد.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه استقلال محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویری از این خودرو منتشر شده که نشان می‌دهد به صورت کامل سوخته است. هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره تلفات این حمله منتشر نشده است.

کد خبر 847279 منبع: فارس برچسب‌ها لبنان اسرائیل هواپیما - پهپاد خبر ویژه

دیگر خبرها

  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده