Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، آیین ویژه اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در برخی از مقابر امامزادگان و مساجد با نوحه خوانی و روضه خوانی، قرائت زیارت اربعین و اقامه نماز جماعت ظهر در فضای باز برگزار شد.
هر خانه ای پرچمی سیاه به نماد عزا، حال و هوای متفاوت این روزهای مردمان ولایت مدار سرزمین علویان است که امروز به تصویر کشیده شده است و از طرفی روستائیان مازندران نیز همانند سال های گذشته با اجتماع محدود و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی نذر برگزاری اربعین حسینی را به جا آوردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اربعین، رمز استمرار و پویایی تفکر عاشورایی

استاندار مازندران نیز در پیامی ضمن تسلیت اربعین حسینی به همه مردم استان گفت :چراغی که به دست آقااباعبدالله الحسین (ع) برای پیمودن مسیر عدالت و حق طلبی روشن شد، هرگز در تندباد زمان خاموش نخواهد شد و پیام نهضت پربار آن امام همام که با فریاد حماسی سفیر کربلا، حضرت زینب (س) در سرسرای تاریخ جاودانه گشت برای همیشه؛ ندایی رهایی بخش و جان افزا برای آزادیخواهان و حق طلبان خواهد بود.

احمد حسین زادگان در این پیام افزود : اربعین حسینی، فرصتی برای تجدید میثاق با اصول حریت و آزادگی و پیوند مجدد با آرمانهای عاشورایی و یگانه‌ شدن با آموزه های دینی آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و تعمیق و تبیین آموزه های نهضت عاشورا برای حمایت از جبهه حق و مبارزه با جریان باطل است.

وی تاکید کرد : گرچه امسال به دلیل محدودیت های کرونایی؛ امکان حضور دلدادگان حرم آل الله در حماسه پیاده روی اربعین میسر نیست، لیکن مومنان و عاشقان آن حضرت با شور و شعور حسینی و عزاداری همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و توسل؛ قلب های خود را به حرم مطهر آقا امام حسین (ع) و فرزندان حضرت پیغمبر (ص) پیوند می زنند. 

حسین زادگان اربعین حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع)، سرور و سالار شهیدان کربلا و یاران با وفای آن حضرت را به پیشگاه حضرت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار مازندران تسلیت گفت و ابراز امیدواری کرد که همواره رهرو راه و مکتب آن امام همام و اهل بیت عصمت و طهارت ( علیهم السلام ) در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

برچسب‌ها احمد حسین زادگان  مازندران اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد حسین زادگان مازندران اربعین احمد حسین زادگان مازندران اربعین اخبار کنکور اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی عزاداران امام صادق(ع) در بردسکن 

دریافت 22 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6096244

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • در سوگ صادق آل محمد
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • دسته‌روی عزاداران امام صادق (ع) در شهر صفی‌آباد
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در بردسکن
  • مراسم دسته روی عزاداران امام صادق(ع) در بردسکن 
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران