Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@10:37:12 GMT

درآمدهای گمرکی استان قزوین ۱۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۰۳۳۹

درآمدهای گمرکی استان قزوین ۱۰ درصد افزایش یافت

گروه استان‌ها- معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: میزان درآمدهای گمرکی ما در یک ماه گذشته به ۳۷۴ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است. - اخبار استانها -

عیسی قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به ظرفیت بالای استان قزوین برای ایجاد و توسعه درآمدهای گمرکی در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:‌ با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این حوزه میزان درآمدهای گمرکی ما در یک ماه گذشته به 374 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد اظهارنامه‌های صادراتی در یک ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است، اضافه کرد: تعداد این اظهارنامه‌ها در یک ماه گذشته 1283 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال پیش 25 درصد کمتر شده است. ضمن اینکه میزان اظهارنامه‌های وارداتی استان قزوین طی همین مدت 567 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش داشته است.

قبادی با اشاره به افزایش 18 درصدی واردات استان قزوین در یک ماه اخیر گفت: میزان واردات ما در این مدت 62 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

7 هزار تن کالا در گمرک استان قزوین رسوب کرده استصادرات استان قزوین در فصل بهار 30 درصد کاهش یافت‌تراز تجاری قزوین منفی شد /واردات ‌30 درصد کاهش یافت

معاون استاندار قزوین با اشاره به تفاوت نوع کالاهای وارداتی استان قزوین در یک ماه اخیر در مقایسه با ماه‌های قبل ادامه داد: با وجود اینکه همچنان کمپرسور یخچال و قطعات کولر خودرو همیشه جزو کالاهای عمده وارداتی به استان قزوین هستند، اما اجزای و قطعات دستگاه‌های چاپ و شیر خشک هم جزو 4 کالای اصلی وارداتی به استان در یک ماه قبل بودند که جای تریلرها و نیمه‌تریلرها و قطعات منفصله کشنده را در این فهرست گرفته‌اند.

قبادی با بیان اینکه "در یک ماه اخیر از 31 کشور دنیا واردات داشته‌ایم" گفت: امارات با 36 درصد، چین با 23 درصد، ترکیه با 11 درصد، ایتالیا با 8 درصد و هند با 4 درصد عمده کشورهای مبدا وارداتی استان قزوین در ماه اخیر بوده‌اند که در مقایسه با ماه‌های قبل نام ایتالیا در فهرست 5 کشور اصلی مبدا وارداتی استان قزوین نام جدیدی است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واردات اقتصاد مقاومتی استانداری قزوین واردات اقتصاد مقاومتی استانداری قزوین نسبت به مدت مشابه سال وارداتی استان قزوین درآمدهای گمرکی استان قزوین یک ماه اخیر درصد افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم