Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله سالار روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت:  ۴۰ تا ۵۰ درصد مالکان خودرو در این شهر از پرداخت عوارض خودرو بی‌اطلاع هستند.

وی ادامه داد: مالکان خودروها در صورت پرداخت نکردن عوارض خودرو ۲۴ درصد مبلغ عوارض سالانه جریمه می‌شوند  که این جرائم غیرقابل بخشودگی است و مالکان خودرو معمولا زمانی که اقدام به فروش خودرو می‌کنند از پرداخت عوارض خودرو اطلاع پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کمک رسانه در اطلاع‌رسانی در زمینه لزوم پرداخت عوارض خودرو نقشی مهم در افزایش پرداخت عوارض دارد و انتظار می‌رود رسانه در این زمینه بیش از پیش اطلاع‌رسانی کند.

سرپرست مدیریت تشخیص و وصول درآمد شهرداری سمنان تصریح کرد: براساس برآوردها ۱۰ تا ۲۰ درصد مالکان خودرو در شهرسمنان عوارض سالانه خودرو را پرداخت می‌کنند.

وی یادآور شد: مالکان خودرو با مراجعه به دفاتر پیشخوان در شهر سمنان می‌توانند نسبت به پرداخت عوارض سالانه خودرو اقدام کنند.

سالار خاطرنشان کرد: مالکان خودروهای شخصی، دولتی و ناوگان حمل و نقل عمومی و موتورسیکلت‌ها مشمول پرداخت عوارض می‌شوند.

سرپرست مدیریت تشخیص و وصول درآمد شهرداری سمنان تاکید کرد: پرداخت به موقع عوارض شهرداری را در ارتقای خدمات شهری کمک می‌کند و انتظار می‌رود آحاد جامعه با پرداخت به موقع عوارض برای توسعه و آبادانی شهر کمک کنند.

عوارض خودرو براسای قانون مالیات بر ارزش افزوده تعیین می‌شود.

برچسب‌ها شهرداری سمنان سمنان مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان سمنان مدیریت شهری شهرداری سمنان سمنان مدیریت شهری اخبار کنکور پرداخت عوارض مالکان خودرو عوارض خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت در سمنان
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان