Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: اصناف آسیب‌دیده از کرونا تحت پوشش بهزیستی حمایت می‌شوند. - اخبار استانها -

علیرضا ایزدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت:  اداره کل بهزیستی استان سمنان در راستای اجرای  فرمایشات مقام معظم رهبری با موضوع کمک به اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و نیز شرکت در رزمایش مواسات و کمک موًمنانه استان اقدامات مختلفی را از همان روزها در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشکیل ستاد مبارزه با بیماری‌های واگیر در استان سمنان و برنامه‌ریزی و هماهنگی برای اجرای برنامه‌های مورد نیاز شیوع ویروس کرونا، شناسانی افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده در زمان شیوع بیماری که از حمایت هیچ نهاد و دستگاه دولتی برخوردار نیستند و شناسائی اصناف آسیب دیده  تحت نظارت بهزیستی از قبیل مهدهای کودک ، مراکز مشاوره و مراکز نگهداری روزانه از جامعه هدف سازمان از جمله اقداماتی بود که اداره کل بهزیستی استان سمنان در دستور کار خود قرار داد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان پاسخگوئی تخصصی از طریق خط تلفن 1480 به تماس گیرندگان (افرادی که درگیر مشکلات روحی و روانی ، استرس بیماری و اختلافات خانوادگی شده‌اند)و فعالیت اورژانس اجتماعی (خط 123) و تیم سیار در شناسائی افراد آسیب دیده و کودکان کار و خیابان را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد.

ایزدپور با اشاره به فعالیت کارگاه‌ها و موسسات خیریه با دوخت حدود سه هزار عدد ماسک و 50 عدد گان به صورت روزانه و توزیع بسته‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید  19 گفت: برنامه‌های آموزشی ویژه ای نیز از سوی متخصصان در بهزیستی استان به مددجویان به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بیان داشت: اطلاع رسانی به موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی با هماهنگی ادارات شهرستان و انجام اقدامات هماهنگ با رزمایش  استانی و اطلاع رسانی به خیرین حامی بهزیستی در شرکت در رزمایش استانی مواسات و کمک مومنانه به‌منظور افزایش همدلی در کمک به نیازمندان از دیگر اقدامات اداره کل بهزیستی استان  سمنان بوده است.

7214 نفر ناشنوا زیرپوشش بهزیستی استان آذربایجان‌غربی قرار دارندآغاز پویش "پازل همدلی" برای کمک به دانش آموزان نیازمند توسط سازمان بهزیستی

ایزدپور عنوان کرد: جمع‌آوری، بسته‌بندی و توزیع بیش از پنج هزار سبد کالا ، 100 حواله مواد غذائی، 55 هزار ماسک و 300 بسته بهداشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

وی افزود: مبلغ سه میلیارد ریال ودیعه مسکن به خانواده های تحت پوشش فاقد مسکن استان بصورت بلاعوض پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بیان کرد: تعداد 77 مرکز تحت نظارت بهزیستی استان دارای بیمه و فاقد بیمه نیروهای شاغل در آن مرکز از تسهیلات بانکی تحت عنوان مشاغل  آسیب دیده از بیماری کرونا برخوردار شدند.

ایزدپور عنوان کرد: کارکنان داوطلب بهزیستی استان سمنان با کسر بخشی از حقوقشان به منظور تأمین قسمتی از هزینه‌های زندگی خانوارهای تحت پوشش سازمان در پویش همدلی و مواسات موًمنانه مشارکت کردند.

انتهای پیام/363/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل بهزیستی استان سمنان کل بهزیستی استان سمنان آسیب دیده ویروس کرونا اداره کل تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

 فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست و اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می‌باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد