Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صوت المنامه، دادگاه های وابسته به آل خلیفه همچنان به صدور احکام سیاسی خود علیه انقلابیون در بحرین ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، دادگاه استیناف وابسته به آل خلیفه امروز پنجشنبه حکم حبس ۱۰ ساله علیه ۲ عضو ائتلاف «جوانان ۱۴ فوریه» را تأیید کرد.

دادگاه استیناف آل خلیفه همچنین احکامی را مبنی بر جریمه مالی این ۲ عضو ائتلاف مذکور صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل خلیفه ۲ عضو ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه را به دست داشتن در اقدامات تروریستی و خرابکارانه متهم کرده است! این درحالی است که در دادگاه های محاکمه این افراد، هیچ سند و مدرکی برای اثبات ادعاهای سران منامه ارائه نشده است.

کد خبر 5043508

منبع: مهر

کلیدواژه: بحرین آل خلیفه دادگاه بحرین ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 رژیم صهیونیستی مناقشه قره باغ فلسطین لبنان ارمنستان عربستان سعودی جو بایدن روسیه ترکیه ۲ عضو ائتلاف آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!