Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مسئول موکب فرهنگی تنهاترین سردار در قزوین گفت: عروسک‌هایی را با رعایت نکات اسلامی و با نماد سفیر سلامت به همراه ماسک قابل شستشوی مورد تایید وزارت بهداشت به عنوان هدیه فرهنگی برای کودکان عراقی ارسال کردیم. - اخبار استانها -

فاطمه نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: موکب فرهنگی تنهاترین سردار فعالیت خود را با دو هدف ایجاد وحدت و همدلی میان جوانان و نوجوانان ایرانی و عراقی، معرفی حماسه حضور در پیاده‌روی اربعین و ارائه خدمات فرهنگی به زائران سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) کار خود را از مدت‌ها پیش آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر هدف امام حسین(ع) باشد، همیشه راه برای زیارت ایشان باز است افزود: با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب با نیت همدلی و مساوات پا به عرصه خدمت گذاشتیم و در حوزه اقتصادی مقاومتی با رویکرد اشتعال‌زایی برای خانواده‌های کم درآمد و زنان بد سرپرست ورود کردیم.

نوری تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت سفر اربعین، امسال مباحث مربوط به استقرار موکب و تهیه غذا را نداشتیم این در حالی است که بیشتر بعد فرهنگی نهضت امام حسین(ع) را باید بیشتر مورد توجه قرار می‌دادیم.

امام جمعه قزوین: مسئولان ما باید با نگاه حسینی به دنبال اصلاح امور باشندرزمایش خودرویی به یاد پیاده‌‌روی اربعین در قزوین برگزار شد + فیلم

این بانوی جهادگر قزوینی گفت: موکب فرهنگی تنهاترین سردار که تمام اعضای آن جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی هستند، به کمک مردم و خیرین در طرح‌های پویش‌ مهربانی ویژه بحث معیشت خانواده‌های نیازمند، پویش مهر اربعین جهت تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت و پویش سلامت تاکنون اقدامات شایانی را انجام داده است.

نوری خاطرنشان کرد: اعضای موکب تنهاترین سردار در کنار بسته‌های حمایتی یک کار فرهنگی جدیدی را نیز انجام دادند و عروسک‌هایی را با رعایت نکات اسلامی و با نماد سفیر سلامت به همراه ماسک قابل شستشو مورد تایید وزارت بهداشت برای کودکان تدارک دیدند.

وی ادامه داد: همچنین بخشی از این عروسک‌ها را برای کودکان عراقی ارسال کردیم تا آن‌ها نیز از هدایای فرهنگی کشور ایران بی‌بهره نباشند همچنین پویش مهربانی فقط مخصوص قزوین نیست بلکه بخشی از این پویش به شهرستان زابل، جنوب شهر تهران و البرز
نیز رسیده است.

مسئول موکب فرهنگی تنهاترین سردار در قزوین خاطرنشان کرد: 10 هزار ماسک بهداشتی در قالب پویش مهربانی برای مردم استان تهیه شده و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حمایت خیرین، شب و روز اربعین در سراسر استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیاده روی اربعین اربعین استانداری قزوین پیاده روی اربعین اربعین استانداری قزوین برای کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا