Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن یزدانی گفت: در صورت برگزاری مسابقات جهانی، آمادگی کامل برای حضور در این مسابقات را دارم و اکنون در شرایط خوبی ازلحاظ بدنی قرار دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، بابیان اینکه برگزاری لیگ برتر فرصت خوبی برای من بود اظهار کرد: پس از چندین ماه دوری از میادین به دلیل آسیب‌دیدگی و تعویق افتادن مسابقات به دلیل ویروس کرونا، برگزاری لیگ کشتی فرصت خوبی بود که خودم را محک بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در صورت برگزاری مسابقات جهانی، آمادگی کامل برای حضور در این مسابقات را دارم و اکنون در شرایط خوبی ازلحاظ بدنی قرار دارم.
 
قهرمان کشتی المپیک ریو با اشاره به وضعیت تیم بازار بزرگ ایران در لیگ برتر کشتی گفت: تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارد و با حضور تیم‌های قدرتمند دیگر می‌توانیم به آینده کشتی کشور امیدوار باشیم.
 
یزدانی خاطرنشان کرد: وضعیت قراردادها در کشتی نسبت به ورزش‌های دیگر، با توجه به‌سختی کار در این ورزش و مدال‌آوری که در سطوح مختلف اتفاق می‌افتد بسیار پایین است و آن‌چنان‌که شایسته است حمایت نمی‌شود.
 
وی بیان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با ورود اسپانسرهای بیشتر ورزشکاران این رشته نیز حمایت بهتری شوند

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این دوره از مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۷۰ نفر از مددجویان زندان های استان در قالب شش تیم شرکت کردند که افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند، افزود: این مسابقات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال