Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@03:48:32 GMT

شوک به استقلال؛ چشمی در تیم قطری!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۱۰۷۱

شوک به استقلال؛ چشمی در تیم قطری!

خرداد: روزبه چشمی یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار استقلال است.
به گزارش خرداد به نقل از شفقنا این بازیکن به تازگی قرارداد خود را با آبی پوشان پایتخت تمدید کرد و بارها اعلام کرد که از تیم جدا نخواهد شد.
اما روزبه چشمی در تمرین ام صلال آفتابی شد تا معلوم شود که تمدید قرارداد او صوری بوده است و او با تیم قطری توافق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با جدایی چشمی باید منتظر ماند که سرمربی استقلال که محمود فکری شده است چه گزینه ای برای تقویت خط دفاعی تیمش در نظر دارد.

بر اساس گزارش روزنامه الرایه قطر، روزبه چشمی که از تیم استقلال تهران راهی ام‌صلال شده است جایگزین ایوب عزی در فهرست این تیم می‌شود. این بازیکن الجزایری مدتی قبل قراردادش با ام‌صلال را با توافق دوجانبه فسخ کرد. روزبه چشمی که در ترکیب تیم استقلال تهران در دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی قطر نمایش برجسته‌ای داشت پس از پایان این رقابت‌ها قراردادش را با ام‌صلال امضا کرد.
تیم ام‌صلال تا پایان هفته سوم فصل جاری لیگ ستارگان قطر با اندوخته یک امتیازی قعرنشین جدول رده‌بندی است. برچسب ها: استقلال ، روزبه چشمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: استقلال روزبه چشمی روزبه چشمی ام صلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی سرپرست استقلال شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از برکناری علی خظیر از مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست جدید باشگاه شب گذشته آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی پوشان انتخاب کرد.

حجازی شب گذشته قراردادش را با استقلال ثبت کرد و در پست اینستاگرامی در این باره واکنش نشان داد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجازی سرپرست استقلال شد
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • ببینید | گریه ناگهانی روزبه بمانی در هنگام اجرای آهنگ «اسمت که میاد»
  • علی خطیر برکنار شد
  • با التهاب چشم، ناشی از حساسیت چه کنیم‌؟
  • هشدار مقام قطری درباره پیامدهای حمله اسرائیل به رفح
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟