Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:50:58 GMT

عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهر قشم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۱۲۳۷

عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهر قشم آغاز شد

گروه استان‌ها – شهردار قشم گفت: عملیات آسفالت محلات مختلف شهر قشم در ۴۳ هزار متر مربع فضا با محوریت آسفالت شهرک مسکن مهر با ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار آغاز شده است. - اخبار استانها -

سید مسعود آل عبایی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: با اتمام عملیات زیرسازی معابر اصلی و فرعی مسکن مهر توسط شهرداری قشم، کار آسفالت این شهرک هم آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از اتمام آسفالت شهرک مسکن مهر شهر قشم، عملیات اجرایی آسفالت گرم محله پاگز،  شهرک بوستان، سایت سمن و محله سجادیه شهر قشم هم انجام خواهد شد.

شهردار قشم تصریح کرد: با پایان یافتن عملیات اجرایی در مناطق یاد شده، آسفالت معابر شهرک‌های سیستان، نریمان، سام وزال و سایت نخل زرین هم تا چهار ماه آینده اجرا و پایان خواهد یافت.

او همچنین از آغاز عملیات اجرایی تعریض خیابان آیت‌الله غفاری شهر قشم با یک میلیارد و 345 میلیون ریال اعتبار جاری از اعتبارات آسفالت محلات خبر داد.

آل‌عبایی هدف از اجرای این پروژه را تسهیل در عبور و مرور شهروندان و گردشگران و کاهش ترافیک سطح شهر و جلوگیری از تصادفات درون شهری و ایمنی بیشتر شهروندان اعلام کرد.

به گفته وی، به دلیل عرض کم خیابان آیت‌الله غفاری در مسیر سه راهی مخابرات و حجم بالای عبور و مرور به ویژه در ایام  پُر ترافیک سال، این مسیر همواره با مشکل ترددی همراه بود.

معاون وزیر کشور در بجنورد: به شهرداری‌ شهرهای کوچک «کمک مالی» می‌کنیمگودهای پرخطر توسط شهرداری پر می‌شوند"بی‌.آر‌.تی" بی "بی.آر.تی"/قطار پروژه‌های شهرداری بندرعباس به مقصد نرسید

شهردار قشم ادامه داد: عملیات تعریض این محدوده در 180 متر طولی و عرض میانگین سه‌ونیم متر در مساحت 710 مترمربع با هدف روانسازی ترافیک آغاز شده که تا سه ماه آینده به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/7558/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات اجرایی شهر قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر