Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار ابوذر مهدلو فرمانده سپاه ناحیه امام جعفرصادق(ع) چهاردانگه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در سپاه ناحیه امام جعفر صادق(ع) و اجرای عملیات نظامی توسط بسیجیان گردان امنیتی امام علی(ع)، ضمن جمع آوری تعداد ۱۵۰ نفر معتاد متجاهر، تعدادی از قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر و اشرار و اراذل و اوباش منطقه شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور معتادان متجاهر در برخی از نقاط شهر چهاردانگه، ضمن ایجاد آلودگی بصری موجب سلب آسایش شهروندان و ایجاد ناامنی در سطح شهر و افزایش برخی سرقت‌ها از منازل و خودروهای مردم شده بود که بنا به درخواست شهروندان و با همکاری دستگاه قضایی و شهرداری برخورد و جمع‌آوری معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر در دستور کار سبزپوشان پاسدار و دلاورمردان بسیجی قرار گرفت.

 فرمانده سپاه ناحیه امام جعفرصادق(ع) چهاردانگه با اشاره به دستگیری تعدادی از فروشندگان مواد مخدر بیان کرد: شب گذشته طی عملیات غافلگیرانه، اماکن تجمع معتادان و سوداگران مرگ در مناطق مختلف شهر مورد بازرسی قرار گرفت و پس از درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان حاضر در محل، ضمن دستگیری تعداد از این افراد مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر و چندین قبضه سلاح سرد و یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

مهدلو با بیان اینکه برخورد و جمع‌آوری معتادان متجاهر از وظایف سپاه نیست، تاکید کرد: بنابر درخواست‌های مردمی و در پی مصوبات شورای فرهنگ عمومی بخش برخورد با معتادان متجاهر و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش در دستور کار مجموعه سپاه و بسیج قرار گرفت که در نخستین عملیات ضربه مهلکی بر این افراد که نظم عمومی و امنیت منطقه را به مخاطره انداخته بودند، وارد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام جعفر صادق(ع) گفت: متاسفانه در برخورد با معتادان متجاهر مشکل نگهداری این افراد است که در حال حاضر بر اساس قانون سازمان بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت متولی امر هستند که شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کمپ‌ها و مراکز نگهداری معتادان هم مزید بر علت افزایش حضور این معتادان در سطح شهر شده است.

وی با تاکید بر ضرورت جمع‌آوری و نگهداری معتادان متجاهر خاطرنشان کرد: در مجموعه سپاه و بسیج آمادگی لازم برای جمع آوری این افراد و برخورد با اراذل و اوباش با همراهی نیروی انتظامی وجود دارد و در صورت تأمین محل نگهداری معتادان می‌توانیم شاهد پاکسازی شهر از حضور این افراد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی شیوع ویروس کرونا با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور، اماکن و کمپ‌های نگهداری و بازپروری معتادان تعطیل و افراد معتاد در سطح شهرها پراکنده شده اند که متاسفانه با این اقدام، ضمن به خطر افتادن امنیت شهرها میزان سرقت‌های خرد از خودروها و منازل مردم افزایش یافته است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ مواد مخدر سپاه امام سپاه ناحیه امام معتادان متجاهر مواد مخدر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از کسب رتبه نخست افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی در ایستگاه‌ها و ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک توسط این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت تفکیک پسماندها و لزوم تحویل پسماندهای خشک قابل بازیافت به مراکز ذی‌صلاح، همچنین افزایش مراجعه شهروندان به ایستگاه‌های جمع‌آوری پسماند خشک و جلب مشارکت آن‌ها برای تفکیک و تحویل اقلام بازیافتی، آموزش‌های ویژه‌ای در مراکز فرهنگی و آموزشی و مساجد اجرا و موجب افزایش بازیافت سطح منطقه شده است.

وی افزود: با توجه به اعلام مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در برسی مناطق پانزده‌گانه، آمار مقایسه‌ای پسماند خشک قابل بازیافت جمع‌آوری شده در ایستگاه‌های بازیافت، منطقه ۹ شهرداری اصفهان در رتبه نخست افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی در ایستگاهای بازیافت سطح شهر است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بهترین راهکار جداسازی مواد بازیافتی از پسماند تر تفکیک از مبدا است، از این‌رو شهروندان به‌ویژه زنان خانه‌دار باید با جدا کردن بازیافت از پسماند تر در راستای حفظ محیط زیست با شهرداری همکاری کنند.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو ایستگاه ساختمانی و دو غرفه ثابت بازیافت در سطح شهر فعال است و درصدد هستیم تا پایان سال جاری تعداد ایستگاه‌های بازیافت را برای رفاه حال شهروندان منطقه افزایش دهیم.

کد خبر 749383

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران