Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@07:43:02 GMT

گرت بیل در تمرین تاتنهام آفتابی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۱۳۶۴

گرت بیل در تمرین تاتنهام آفتابی شد

گرت بیل، ستاره ولزی و جدید تاتنهام بعد از سپری کردن دوره مصدومیت امروز در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از کش و قوس های فراوان و سپری کردن روزهای پرحاشیه و دشوار در ترکیب رئال مادرید، گرت بیل بالاخره پس از هفت سال این تیم را ترک کرد و با قراردادی قرضی و یک ساله دوباره لباس تاتنهام را پوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در همان ابتدای کار مشحص شد گرت بیل از مصدومیت رنج برده و قادر به همراهی تاتنهام در بازی های ابتدایی نخواهد بود.

اما امروز این ستاره ولزی در تمرینات حضور یافته و زیر نظر ژوزه مورینیو کار کرده است. اگرچه طی روزهای آتی بازی های باشگاهی تعطیل بوده و بازیکنان برای حضور در رقابت های ملی اردو را ترک کرده اند، اما تمرینات برای بازیکنان دعوت نشده برقرار بوده و گرت بیل نیز از این شرایط مستثنی نیست.

 

مورینیو امیدوار است ستاره ولزی از این وقفه ایجاد شده بهره برده و خیلی زود به شرایط آرمانی بازگشته و بتواند بعد از آغاز دوباره لیگ برتر اسپرز را همراهی کند. گرت بیل بعد از نیمکت نشینی و حتی سکونشینی های متوالی، انگیزه بالایی برای درخشش در ترکیب تاتنهام و از بین بردن انتقادات مکرر سالهای اخیر دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گرت بیل تاتنهام تاتنهام ستاره ولزی تاتنهام گرت بیل محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم