Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@19:53:30 GMT

استرا، نامجو و مجیدی: کامبک‌خور ملس آبی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۱۴۳۳

   به گزارش جام نیوز، استقلال در فصلی که گذشت، روزگار عجیبی را سپری کرد. دورانی که با استراماچونی استارت خورد، وریا غفوری و دوستانش را روی نیمکت نشاند، فرهاد مجیدی را برگشته به نیمکت دید و درنهایت با مجید نامجومطلق به پایان رسید. در این میان، یک نکته مشترک بین تمامی کادرهای فنی استقلال مشهود بود: کامبک خوردن! استقلال بدون توجه به اینکه چه کسی روی نیمکتش حضور دارد، تیمی ناموفق در حفظ برتری و اندوخته اش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب 30 بازی در لیگ برتر، 5 بازی در جام حذفی و 5 بازی در لیگ قهرمانان، استقلال در 13 بازی کامبک خورد (بدون احتساب نیمه نهایی جام حذفی که درنهایت استقلال کامبک خورده به بازی برگشت). آمار از دست دادن برتری در یک سوم بازیهای فصل نشان می دهد استقلال چرا یک بار دیگر فصل بدون جامی را سپری کرد. 

 

استراماچونی

استراماچونی 13 هفته روی نیمکت استقلال در لیگ برتر نشست و در 4 بازی، کامبک خورد. آبی ها با مرد ایتالیایی، 8 امتیاز را به دلیل نداشتن توانایی نگه داشتن نتیجه از دست دادند. جالب اینکه، استراماچونی با وجود از دست دادن این 8 امتیاز و باختن در افتتاحیه و شکست در دربی، استقلال را به صدر جدول رساند.

هفته دوم: برد به تساوی برابر فولاد

هفته سوم: برد به تساوی برابر نفت مسجدسلیمان

هفته پنجم: برد به تساوی برابر ذوب آهن (2 بار)

هفته دوازدهم: برد به تساوی برابر سپاهان

 

غفوری و رفقا

به تبعیت از سرمربی محبوب، تیم فنی موقت هم توانایی اش در کامبک خوردن را نشان داد. استقلال با این کادر فنی، 2 بار برتری را از دست داد و برای اولین بار، موفق به گرفتن امتیاز هم نشد. کامبک خوردن با کادر موقت فنی، 5 امتیاز از استقلال گرفت.

هفته چهاردهم: برد به تساوی برابر پیکان (2 بار)

هفته شانزدهم: برد به باخت برابر ماشین سازی

 

فرهاد مجیدی

وقتی استراماچونی باتجربه و تمام حرفه ای، کامبک می خورد دیگر نباید از مجیدی جوان و بی تحربه توقع خاصی داشت. استقلال در 5 بازی با هدایت مجیدی، کامبک خورد. استقلال مجیدی با کامبک هایی که خورد، 11 امتیاز از دست داد.

هفته هفدهم: برد به باخت برابر فولاد

هفته نوزدهم: برد به تساوی برابر پرسپولیس (2 بار)

هفته بیست و دوم: برد به تساوی برابر سایپا

هفته بیست و ششم: برد به تساوی برابر نساجی

هفته بیست و هشتم: برد به تساوی برابر شهر خودرو

 

جام حذفی

استقلال در جام حذفی برخلاف لیگ، توان بالایی در حفظ نتیجه و حتی کامبک زدن پیدا کرد. آنها با استراماچونی در دور اول، باخت یک صفر برابر گل ریحان را با برد 3 یک عوض کردند. در نیمه نهایی با مجیدی، استقلال هم کامبک خورد و هم کامبک زد: برد یک صفر، تساوی یک یک، باخت یک دو و تساوی دو دو. در فینال هم آبی ها تا یک قدمی کامبک رویایی پیش رفتند ولی درنهایت باخت 3 صفر به باخت 3 بر دو تبدیل شد.

 

لیگ قهرمانان

تکرار همان سناریوی لیگ برتر. استقلال با مجیدی نتوانست برتری اش در خانه الشرطه را حفظ کند و به تساوی رضایت داد. با نامجومطلق، برابر الشرطه کامبک زده شد ولی ژن کامبک خوردن، تیر خلاص را به پیکر استقلال برابر پاختاکور شلیک کرد: برد یک صفر درنهایت به باخت 2 یک تبدیل شد و تمام.

 

کارنامه

آندره آ استراماچونی: 4 از 15

وریا غفوری و دوستان: 2 از 3

فرهاد مجیدی: 6 از 19

مجید نامجومطلق: یک از 3 

 

فوتبالی

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فکری نیوز بازیکن محمود فکری جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند

مدافع تیم فوتبال نساجی تاکید کرد، دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر در مصاف با شاگردان ساکت الهامی کار دشواری پیش رو دارند. - اخبار ورزشی -

امیر هوشمند در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیم فوتبال نساجی را مطلوب خواند و گفت: امسال نتایج خوبی برای تیم ما رقم نخورد، ولی در چند بازی اخیر توانستیم چند نتیجه خوب بگیریم تا حداقل شرایط نساجی در جدول بهتر شود. برد برابر تراکتور می‌تواند از لحاظ روحی در ادامه لیگ به ما کمک کند و حالا آماده بازی بعدی با ذوب‌آهن می‌شویم. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف تیم این است که در شش بازی آینده که همه آنها حکم فینال را دارند، بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی باعث شد تا نساجی در این فصل نتایج ضعیفی بگیرد، تصریح کرد: امسال اتفاقات فوتبالی علیه تیم ما بود و متأسفانه‌ فصلی آزاردهنده را پشت سر می‌گذاریم. خیلی‌ها در ابتدای فصل تصور می‌کردند با بازیکنانی که در اختیار داریم، جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود، ولی فوتبال روی خوشی به ما نشان نداد. دلایل مختلفی هم وجود داشت که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، ولی الان زمان مناسبی نیست تا در موردش صحبت کنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه آنها باید با استقلال و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی در قائمشهر روبه‌رو شوند، اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم‌های ایران هستند که برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند. هر دو تیم باید با نساجی در قائمشهر روبه‌رو شوند و شک نکنید که برابر تیم ما کار سختی دارند. ما شرایط سختی در جدول داریم و برابر استقلال و پرسپولیس محکوم به گرفتن امتیاز هستیم. این شش بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید تلاش کنیم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است