Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@22:44:01 GMT

ظریف درگذشت استاد شجریان را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۱۹۲۶

ظریف درگذشت استاد شجریان را تسلیت گفت

وزیر امورخارجه در پیامی درگذشت «محمدرضا شجریان» استاد آواز ایران را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «محمدجواد ظریف» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر    یادگاری که در این گنبد دوار بماند» با کمال تاسف و تاثر مطلع شدم اسطوره بزرگ هنر، موسیقی و آواز ایران زمین و سفیر پر افتخار پارسی گویان جهان، استاد محمدرضا شجریان در اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، رخت انا الیه راجعون بر تن کرد، تن خاکی را به خاکیان و جان و دل را به افلاکیان سپرد و از میان ما پرکشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امورخارجه در ادامه پیام خود نوشت: برای آنانی که سالها با صدای روحانی این‌ شجره هنر ناب افطار کردند، عمری میهمان مناجات او در سحرگاهان بودند، و همراه همیشگی نغمه های دل انگیزش در خلوت و جلوت، بزم‌ و رزم و ضیافت و سیاحت بودند، محمدرضا شجریان یک نام همواره مانا است.ضمن عرض تسلیت این مصیبت به همسر، فرزندان و خانواده این هنرمند فقید بویژه جناب همایون شجریان و همچنین دوستداران‌ و علاقمندان ایشان و نیز جامعه هنر و موسیقی، از خداوند رحمان و رحیم مسالت دارم که او را مشمول رحمت خاصه خود و میهمان ضیافت داوودی و نغمه خوانی فردوسیان در سرای باقی بگرداند. پروردگارا او را رهین الطاف و برکات بی پایان خود بدار. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شجریان درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی از امروز تا بعد از ظهر فردا گذر سامانه بارشی را از استان داریم که موجب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌های در برخی ساعات می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این سامانه بارشی هشدار به رنگ زرد صاغدر شده است، افزود: برای روز سه شنبه هم وزش باد‌های نسبتا شدید جنوبی پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: همچنین برای روز چهارشنبه با توجه به عبور امواج تراز میانی جو در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و برای برخی مناطق به صورت محلی رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی شده است.

به گفته بهروزی، روز‌های پنجشنبه و جمعه جوی نسبتا پایدار را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • خبر جنجالی درباره همایون شجریان و سحر دولتشاهی
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین