Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) بیرجند با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی بخش آی سیو ۳ ویژه بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا محمودی راد عصر امروز با اشاره به افزایش مبتلایان و پیش‌بینی‌های لازم در این راستا اظهار داشت: بخش آی سیو 3 ویژه بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان که خدمات تخصصی پزشکی به بیماران کرونا ارائه می‌دهد راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این بخش آماده خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند به کرونا و به ویژه خدمات پزشکی است تصریح کرد: در بخش ویژه کرونا 12 بیمار بستری است که از این تعداد 5 نفر به دستگاه تنفس متصل هستند.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) بیرجند بیان کرد: مابقی بدحال و کاهش اکسیژن خون دارند که ممکن است هر لحظه به خدمات ونتیلاتور و دستگاه تنفس مصنوعی نیاز پیدا کنند.

وی اظهار داشت: در همین راستا با توجه به افزایش 200 درصدی بیماران کرونا بستری در بیمارستان که از 40 یا 50 بیمار به 113 بیمار افزایش یافته است نیاز به تخت‌های ویژه بیشتر احساس شد و توانستیم به لطف خدا این بخش را به بهره‌برداری برسانیم.

عادی انگاری کرونا باعث پایین آمدن میانگین سنی و افزایش شیوع و مرگ استابتلای خانوادگی بیشترین آمار موج سوم بیماران کرونایی در خراسان جنوبیتمام بخش‌های کرونای بیمارستان ولی عصر بیرجند تکمیل است/ بیشترین آمار بیماران بستری در بیمارستان‌ها، مربوط به دورهمی‌های خانوادگی + فیلم

محمودی راد با بیان اینکه متاسفانه راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه برای سیستم بهداشت و درمان هزینه‌های زیادی را به دنبال دارد  افزود: این روند مهم‌تر از همه خستگی و فرسودگی نیروها و کادر درمان را در پی دارد.

وی از مردم استان خواست برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان پروتکل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، شستشوی مکرر دست‌ها، عدم حضور در تجمعات را رعایت کنند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

انتهای پیام/251/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان ولی عصر راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، پیمان آسترکی ظهر امروز ششم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان عشایر خرم آباد گفت: در پی بارندگی‌های اخیر، گرم شدن هوا و افزایش رویش قارچ‌ها در طبیعت، شاهد افزایش مصرف خوراکی قارچ و بروز مسمومیت حاد در تعداد قابل توجهی از بیماران مراجعه کننده به مرکز مسمومیت‌های بالینی بیمارستان شهید رحیمی هستیم.

️وی خاطرنشان کرد: تعداد مسمومین افزایش صعودی داشته و بیشتر با علایم گوارشی شدید، تعریق و لرز و تاری دید مراجعه می‌کنند.

معاون علوم پزشکی لرستان تاکیدکرد: تشخیص قطعی غیر سمی بودن قارچ‌ها به صرف شکل ظاهری میسر نیست.

آسترکی گفت: به علت شیوع قابل توجه موارد مسمومیت و تهدید سلامت افراد توصیه می‌شود از مصرف این گونه قارچ‌ها اکیدا خودداری شود.

گفتنی است مسمومیت ناشی از قارچ‌ها می‌تواند منجر به عوارض جدی نارسایی کبد و کلیه منتهی به پیوند و حتی مرگ در بیماران شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه