Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،جذاب‌ترین اخبار استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در روز پنجشنبه هفدهم مهر ماه ۹۹ را اینجا مشاهده کنید.

 

معوقات باقی مانده پرستاران بزودی پرداخت می‌شود

اجرای عدالت نباید تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار بگیرد/ در تقسیط مهریه به توان اقتصادی فرد دقت شود

مرگ یک کودک در میناب بر اثر آتش سوزی در خانه کپری

کرمان بی کربلا، بی اربعین و بی سردار!

ام اس، بیماری که مانند دهه های قبل ناتوان کننده نیست

راه‌ها به سوی شمال مسدود شد/ بازگشایی محور کرج-چالوس و آزادراه تهران شمال

طعم شیرین خدمت در مناطق محروم/ نذر مهربانی هلال احمری‌ ها در شهرستان خوسف

چگونه در برابر تهدید‌های روانی کرونا در امان باشیم؟

محور‌های هراز و سوادکوه بازگشایی شدند/ از کندوان همچنان سنگ می بارد

ماجرای واگذاری خانه‌های روستای شیخ شبان چه بود؟

انتهای پیام/ب

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: در جریان بررسی جداول بودجه در کمیسیون تلفیق به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رحیم زارع در جلسه علنی صبح امروز _یکشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به جداول، اظهار کرد: بعد از تصویب بخش اول لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن، بخش دوم لایحه بودجه به مجلس ارائه شد و نمایندگان در کمیسیون تلفیق به بررسی آن پرداختند. با بررسی‌های صورت گرفته ردیف‌ها شفاف و دارای نظم شده و منطبق با احکام و تبصره‌ها است و از طرف دیگر به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است.

وی افزود: در جداول ۷۵ همت اوراق نیاز شده بود که آن را برگرداندیم، همچنین مالیات در برخی استان‌ها به صورت غیرمتعارف افزایش پیدا کرده بود که آن را تعدیل کردیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تصریح کرد: برای نخستین بار است که مجلس شورای اسلامی جداول را بررسی می‌کند این تجربه اول است با توجه به این‌که سقف منابع بسته شده ما مصوبات کمیسیون‌های تخصصی را از محل جابه‌جایی ردیف‌ها اجرایی کردیم نمونه آن تقویت نیروهای مسلح است که رشد خوبی اعمال شد.

وی گفت: اعتباراتی برای حوزه فرهنگی پیش‌بینی شد، برای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نیز اعتباراتی آمده است به موضوع ورزش، آسیب‌های اجتماعی، قانون جوانی جمعیت و راهیان نور نیز توجه شده است. برای حوزه آموزش و پرورش جابه‌جایی در ردیف‌ها صورت گرفت تا ترمیم حقوقی برای خدمت‌گزاران این حوزه و فنی و حرفه‌ای صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ با بیان این‌که در حوزه سلامت پیشنهادهای کمیسیون بهداشت و درمان اعمال شد، گفت: طرح‌هایی که در جدول ۲۰ حذف شده بود را برای استان‌ها آوردیم و اعتباراتی نیز تخصیص پیدا کرد. در حوزه بهسازی روستاها و پرداخت طلب راه‌های روستایی، همچنین ساخت منازل در فراجا و کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز اعتباراتی مدنظر قرار گرفت.

کد خبر 749011

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد