Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد برزگری امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات موکب محبین ائمه شهرستان الیگودرز طی ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، اغلب فعالیت‌ها به صورت مجازی انجام می‌گیرد.

وی، عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا، عزاداری‌ها در این موکب محدود به روز اربعین و در فضای باز همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول موکب محبین ائمه شهرستان الیگودرز، از توزیع ۷۵۰ بسته لوازم‌التحریر در روز اربعین بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین روز گذشته هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم بین خانواده‌های محروم الیگودرز توزیع شد، ضمن اینکه تا رحلت پیامبر اکرم (ص) این برنامه همچنان ادامه دارد.

برزگری همچنین از پخش ماسک و مواد ضدعفونی در بین عزاداران اربعین حسینی خبر داد.

وی، محرومیت‌زدایی در مناطق محروم الیگودرز را از دیگر فعالیت مواکب شهرستان در ایام اربعین عنوان کرد و افزود: چندین عملیات عمران و آبادانی در مناطق حاشیه‌ای «بزنوید» توسط گروه‌های جهادی در حال پیگیری است.

مسئول موکب محبین ائمه شهرستان الیگودرز، اظهار داشت: طی روزهای آینده نیز بسته‌های معیشتی با ارزش ۷۰۰ هزار تومان بین نیازمندان و خانواده‌های محروم شهرستان توزیع خواهد شد.

کد خبر 5043586

منبع: مهر

کلیدواژه: الیگودرز موکب اربعین 99 ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا چهل سالگی دفاع مقدس بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد

سیل در زیرکوه خراسان جنوبی خسارات زیادی را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت، شاهد بارش نزولات آسمانی در استان کویری خراسان جنوبی بودیم که در برخی مناطق به بیش از ۵۰ میلی متر رسید و موجب شکسته شدن بند خاکی و سد ۱۲ امام و تخریب برخی جاده‌های مواصلاتی و آبگرفتگی منازل و معابر این شهرستان شد.

محمدعلی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از همان ابتدا وقوع سیل ۱۶ تیم امدادی از شهرهای استان و اکیپ‌های کامل امدادی به مناطق اعزام شدند و تا پایان بارندگی در منطقه به خدمت رسانی می‌پردازند.

با وجود شکرگزاری برای بارش نعمت الهی، اما سیل در برخی شهرهای خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد، نکته تلخ نرسیدن دانش آموزان شهرستان محروم «زیر کوه» به امتحان کنکور بود که سیل زحمات یک ساله آنها را به آب داد.

چون سیل جز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه است، نمی‌شود به مسئول یا ارگانی ایراد گرفت اما تکلیف این بچه‌ها چی می‌شود؟

کد خبر 747976

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس