Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:22:01 GMT

بازیکن جدید فولاد از تهران آمد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۲۴۵۱

بازیکن جدید فولاد از تهران آمد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد دودانگه پس از توافق نهایی با سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با عقد قرارداد به مدت سه فصل به جمع سرخ پوشان دیار کارون اضافه شد.

دودانگه از محصولات آکادمی باشگاه فوتبال فولاد خوزستان به شمار می‌آید که جز سهمیه زیر ۲۳ سال تیم فولاد خواهد بود.

وی سابقه بازی در تیم قشقایی شیراز را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرارداد احمد گوهری دروازه‌بان جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان با توافق دو جانبه از سوی این باشگاه فسخ شد.

عارف غلام‌پور، محسن فروزان، علی سبحانی، شروین بزرگ، حسین ابراهیمی، سید مهران موسوی و سینا شاه‌عباسی پیش از این در فصل نقل و انتقالات جذب فولاد خوزستان شده بود و لوسیانو پری را، محمد قاسمی‌نژاد، محمد آبشک، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده، امید صیدالی، احمد جنادله و احمدرضا جلالی نیز با تمدید قرارداد خود در این تیم ماندنی شدند.

تیم فولاد خوزستان هم اکنون در اردوی تدارکاتی در کردان کرج حضور دارد.

کد خبر 5043594

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه فولاد خوزستان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا چهل سالگی دفاع مقدس بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس شهرکرد فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی لطفی پس از اینکه در دیدار حساس مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و توانست پاس گل سوم آلومینیوم را با ارسال دیدنی از روی کرنر به شروین بزرگ بدهد و زمینه‌ساز کامبک تیمش در وقت‌های اضافه شود، برابر فولاد خوزستان نیز عملکرد موفقی ارائه داد.

این هافبک ریزنقش در دیدار مقابل فولاد خوزستان پس از حملات متوالی از سمت چپ زمین توانست تاثیر خود را بگذارد و پاس رو به جلوی او با ارسال یونس اکبرپور و ضربه سر محمدامین کاظمیان تبدیل به گل مساوی آلومینیوم اراک شود.

لطفی که پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان توانسته بود چهار پاس گل برای نتیجه‌گیری آلومینیوم اراک بدهد، در بازی اخیرشان هم عملکرد خوبی داشت تا بتوانند با کسب امتیاز به استقبال دیدارهای آینده بروند.

آلومینیوم اراک دو روز دیگر باید به مصاف پیکان برود که برخی بازیکنان این تیم از جمله محمدمهدی لطفی تجربه حضور در جمع خودروسازان را دارند و به دنبال درخشش و کسب پیروزی برابر تیم سابق خود هستند.

دیگر خبرها

  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید