Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@19:38:32 GMT

دهلی‌نو از صلح پایدار در افغانستان حمایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۲۵۲۶

دهلی‌نو از صلح پایدار در افغانستان حمایت می‌کند

نخست‌وزیر هند در دیدار با عبدالله ‌عبدالله گفت: دهلی‌نو از صلح پایدار در افغانستان حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از آناتولی، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند امروز پنجشنبه در دیدار با عبداللّه عبداللّه رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان و هیأت همراه وی در دهلی‌نو با اشاره به روابط دیرینه و تاریخی دو کشور بر ادامه همکاری و کمک‌های کشورش به افغانستان تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه صادره از سوی دفتر مطبوعاتی شورای عالی مصالحه ملی افغانستان، نخست‌وزیر هند در این باره گفت: دهلی‌نو از صلح پایدار و ثبات در افغانستان که مورد قبول افغان‌ها باشد، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان نیز پس از این دیدار گفت: خوشحالم که با نخست‌وزیر جمهوری هند ملاقات کردم. در بحث دوستانه ما، آخرین تحولات مربوط به فرآیند صلح افغانستان، گفت‌وگوهای دوحه و حمایت هند از تلاش‌های صلح را بررسی کردیم. نخست‌وزیر هند به من در مورد حمایت دهلی‌نو از روند صلح و افغانستان اطمینان داد.

گفتنی است، عبداللّه به منظور کسب حمایت منطقه‌ای از مذاکرات جاری دوحه، سه‌شنبه هفته جاری برای سفری ۵ روزه به دهلی‌نو رفت.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: نارندرا مودی نخست وزیر هند صلح پایدار افغانستان عبدالله عبدالله جمهوری هند نخست وزیر هند دهلی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود

سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران، گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است، گفت: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

او با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می‌آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و گفت: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان