Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی سیاسی یمن، دولت آمریکا را مسئول مستقیم جنایت‌های ائتلاف سعودی در یمن دانست.

به گزارش مشرق، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن امروز (پنجشنبه) در چهارمین سالروز جنایت هشتم اکتبر ۲۰۱۶ در صنعاء که ۱۵۵ کشته و ۵۲۵ زخمی در پی داشت، آمریکا را از عاملان مستقیم این جنایت دانست.

بیشتر بخوانید: صنعاء: دخالت آمریکا عامل کشتار یمنی‌هاست

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله، او همچنین گفت که دولت آمریکا مسئول این جنایت و دیگر جنایت‌های رخ داده در یمن از ابتدای آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن است و از ابتدا دولت سعودی را حمایت تسلیحاتی و لجستیکی برای بمباران یمن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی الحوثی، همچنین از شهرداری صنعاء خواست تا بنای یادبودی برای زنده نگه داشتن کشته شدگان این جنایت در مقابل مکان بمباران نصب کند و مقامات دیگر استان‌ها نیز هر ساله باید این تاریخ را زنده نگه داشته و به یاد کشته شدگان، مراسمات مختلف برگزار کنند.

این مقام یمنی در خصوص اینکه برخی رسانه‌های سعودی از پرداخت غرامت به خانواده کشته شدگان خبر می‌دهند نیز گفت که قربانیان این جنایت تعداد زیادی را شامل می‌شوند و کسب رضایت چند نفر به معنای این نیست که دولت سعودی می‌تواند با پول بر جنایت خویش سرپوش بگذارد، به خصوص اینکه پیش از این حمله و پس از آن چنین جنایاتی تکرار شده بود.


بمباران یک سالن میزبان یک عزاداری در صنعاء در سپتامبر ۲۰۱۶، ۱۵۵ کشته و ۵۲۵ زخمی بر جای گذاشت

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ محمد علی الحوثی صنعاء دولت سعودی ائتلاف سعودی شورای عالی سیاسی یمن دولت آمریکا یمن آمریکا جنبش انصارالله سعودی مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رویکرد جنجالی دانشجویان آمریکا بعد از ۷ اکتبر

فیلم| رویکرد جنجالی دانشجویان آمریکا بعد از ۷ اکتبر

دیگر خبرها

  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • الحوثی: وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به حدی است که دانشجویان را سرکوب می‌کند
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • فیلم| رویکرد جنجالی دانشجویان آمریکا بعد از ۷ اکتبر
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها