Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی ۲ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان (اینجا ببینید) گفت: ابتدا از فدراسیون فوتبال دو کشور تشکر می‌کنم که برای آماده‌سازی و انجام این مسابقه تلاش کردند. به بازیکنان تیم خودم هم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. تعدادی از آنها تازه از لیگ قهرمانان آسیا آمده بودند و شرایط برای انجام این بازی اصلاً آسان نبود، اما با این حال بازیکنانم تلاش زیادی کردند و این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما فرصت خیلی کمی برای آماده‌سازی داشتیم و فقط با یک جلسه تمرینی تاکتیکی در این بازی حاضر شدیم. در این بازی هم سعی کردیم از دو سیستم متفاوت استفاده کنیم که تاکتیک ما در نیمه اول استفاده از سیستم ۲-۱-۳-۴ بود و احساس کردیم با این سیستم از کناره‌ها مشکل داریم. البته انتظار داشتم این ضعف در کناره‌ها را داشته باشیم و پیش‌بینی این اتفاق را کرده بودم. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم تا بتوانیم کناره‌ها را پوشش دهیم و به سیستم ۱-۳-۲-۴ روی آوردیم و سعی کردیم بازی را در کناره‌ها آرام کنیم. از شش بازیکن تعویضی هم که به زمین آمدند، راضی هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: علاوه بر شش بازیکن تعویضی که به زمین آمدند، چند بازیکن جوان دیگر داریم که به تیم اضافه کردیم و می‌توانند انرژی خوبی به تیم ما اضافه کنند. ازبکستان هم تیم خوبی بود و تجربه این بازی می‌تواند برای ما خوب باشد.

اسکوچیچ در مورد تاکتیک تیم ازبکستان هم گفت: می‌دانستیم که ازبکستان با سیستم ۱-۴-۱-۴ بازی می‌کند و از کناره‌ها نفوذ خواهد کرد و این را پیش‌بینی کرده بودیم. با این حال ما در بازی‌های رسمی می‌توانیم از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کنیم که تیم ملی و باشگاه‌های ما بارها با این سیستم بازی کرده‌اند. این یک بازی دوستانه بود که فرصت محک زدن تیم در یک سیستم جدید را داشتیم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد مقایسه سردار آزمون و الدور شومورودوف مهاجم دو تیم که در زنیت روسیه و جنوای ایتالیا بازی می‌کنند، خاطر نشان کرد: من بازی‌های الدور شومورودوف را دیده‌ام و بازیکن خوبی است، سردار هم در یکی از بهترین تیم‌های اروپایی بازی می‌کند و همه از کیفیت او باخبر هستند. زمانی هم که از ایتالیا با من تماس گرفتند و در رابطه با مهاجم ازبکستان از من سؤال کردند، از کیفیت او تعریف کردم.

هومن جعفری کد خبر: 1075923 برچسب‌ها دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ازبکستان فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ازبکستان فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کناره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

بیشتر بخوانید: ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

در ماه آوریل، لیونل مسی در ۴ بازی ۶ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد، از جمله ۲ گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۱ بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229303 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد