Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@07:17:00 GMT

استقلال و سال بدی که از پاییزش پیداست!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۳۰۷۹

   به گزارش جام نیوز، استقلال بالاخره صاحب سرمربی شد. پس از کش و قوس های فراوان که به قیمت از دست رفتن فینال حذفی و کنار رفتن زودهنگام از لیگ قهرمانان آسیا تمام شد، و پس از اینکه نمایش بازگشت استراماچونی با فضاحت تمام برای مدیریت پیشین باشگاه استقلال به پایان رسید، حالا آبی ها در نهایت به سراغ محمود فکری رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این میان اما چند سوال مهم مطرح است و آن این است که اگر در نهایت بنا نبود که استراماچونی به استقلال بازگردد، چرا استقلالی ها ترجیح دادند به جای بازگرداندن فرهاد مجیدی که تجربه بیشتری روی نیمکت استقلال دارد و تا حدودی هم کارنامه اش قابل دفاع است، به سراغ سرمربی یک تیم لیگ برتری دیگر بروند که برای حضور او روی نیمکت استقلال مجبور به پرداخت هزینه های کلان مادی و معنوی باشند؟

 

اگر از کارنامه کاملا متوسط محمود فکری در عرصه مربیگری و این که او یک مربی موفق در حد رقابت های لیگ یک است بگذریم، به دعوای جاری او با باشگاه نساجی می رسیم. فکری پس از اینکه در نهایت از نساجی جدا شد و با استقلال قرارداد بست در صحبت های خود گفت:« شب گذشته عده ای که آدرس منزل من را ازطریق انتشار قراردادم پیدا کرده بودند ضمن شکستن شیشه ماشین بنده، پرچم نساجی را روی خودروی شخصی ام نصب کردند. متأسفانه از شب گذشته که شماره تلفن همراه من را منتشرکردند هم خودم و هم خانواده ام را ازطریق تماس، پیامک، تلگرام و واتس آپ تهدید کرده اند. خودم و خانواده ام امنیت جانی نداریم و به همین خاطر تصمیم گرفته ام شکایت کنم.  ازآنجایی که امنیت خانواده ام را به مخاطره انداخته اند قصد شکایت دارم. حالا که این اتفاق زشت افتاده و امنیت خودم و خانواده ام به خطر افتاده است از رضا حدادیان مالک و علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به مراجع قانونی شکایت می کنم.»

 

باشگاه نساجی هم ظهر امروز با انتشار بیانیه ای در پاسخ به ادعاهای محمود فکری گفت:« در پی ادعاهای دروغین محمود فکری و اتهاماتی که درخصوص انتشار تصویر قراردادش از سوی باشگاه نساجی به مدیران این باشگاه وارد کرده است، بدین‌وسیله باشگاه نساجی نسبت به این اتهامات زشت و ناروای فکری در مراجع قضایی شکایت و حیثیت این باشگاه را اعاده خواهد کرد. در پی حرف‌های دور از معرفتِ فکری باید اشاره شود که اگر فکری از اعتبار، جایگاه و آبروی فوتبالی نساجی بهره‌مند نمی‌شد، حالا حالاها باید در لیگ یک مشغول عوض کردن تیم‌هایش بود و خواب رسیدن به استقلال را هم نمی‌توانست ببیند.»

 

این نقل قول ها، خلاصه تنش ها و درگیری های چندین ساعت اخیر از زمان رسمی شدن حضور محمود فکری در استقلال است. در شرایطی که کمتر از یک ماه به آغاز لیگ برتر باقی مانده و استقلال باید خود را در اسرع وقت برای حضور در سه جبهه(لیگ،حدفی،آسیا) آماده کند، آیا چنین جو مسموم و فضایی پر از درگیری و اتهام زنی و تهدید به شکایت، نفعی برای آبی های تهران خواهد داشت؟ آیا اصلا در چنین اتمسفری می شود به فوتبال و قهرمانی و رقابت فکر کرد؟ آیا اصلا سرمربی جدید استقلال تمرکز لازم و کافی را برای کار کردن در این تیم خواهد داشت؟

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تلگرام فکری نیوز بازیکن محمود فکری جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی دو هفته قبل در دیدار لیگ برتری مقابل سپاهان قرار گرفت و توانست یک امتیاز در ورزشگاه نقش جهان به دست بیاورد که محمود قائدرحمتی، هافبک میانی خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، ولی ممکن است این بازیکن در بازی آینده برابر ذوب‌آهن دوباره شرایط بازگشت به میدان را پیدا کند و به ترکیب تیمش برگردد.

محمود قائدرحمتی در اوایل دیدار نساجی مقابل سپاهان دچار مصدومیت شد و نتوانست برابر تیم سابق خود در زمین بماند که آسیب دیدگی او تا بازی با تراکتور هم ادامه پیدا کرد و دور از لیست تیمش بود.

قائدرحمتی در شرایطی طی روزهای گذشته مشغول درمان زیر نظر کادر پزشکی نساجی مازندران بوده که امیدوار است در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که تاثیر زیادی در مسیر بقای تیمش دارد، حضور پیدا کند.

هافبک نساجی مازندران در تمرین اخیرشان با لباس شخصی حضور یافت تا مشخص شود هنوز شرایط تمرین در کنار سایر بازیکنان را پیدا نکرده و وضعیت مبهمی برای دیدار با ذوب‌آهن دارد.

دیگر خبرها

  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند