Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، ضمن ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی اردوگاه شهید باهنر، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا براساس اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی ضمن ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی اردوگاه شهید باهنر، اظهار کرد: عصر امروز پنج شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۹ تعداد ۱۴ نفر از افراد اوتیسمی موسسه خیریه صابرین بهشت یاسین به همراه چهار مربی در یکی از خوابگاه‌های اردوگاه شهید باهنر که ظرفیت آن بیش از ۲۰۰ نفر می‌باشد اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ادامه افزود: بر اثر آتش سوزی عصر امروز در یکی از سوئیت‌های این اردوگاه که در دست بررسی است متاسفانه یکی از افراد که ۲۶ سال سن داشته است فوت کرد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده این جوان فوت شده، تصریح کرد: یکی از افراد که ۱۹ سال سن دارد دچار سوختگی ۷۰ درصد شده است که شفای عاجل را از خداوند برای وی طلب می‌کنیم.

کاظمی در خاتمه افزود: افراد حاضر در اردوگاه شهید باهنر دانش آموز نبوده و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و مدارس نداشته و ندارند.

براساس این گزارش، ساعت ١۵ امروز، حریقی در اردوگاه شهید باهنر در محدوده تجریش تهران اتفاق افتاد.

پس از وقوع حریق یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر دچار سوختگی ٧٠ درصد شده که به بیمارستان شهید مطهری منتقل شد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش اوتیسم علیرضا کاظمی آتش سوزی اردوگاه باهنر اردوگاه شهید باهنر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: دادستانی با مقصران غرق شدگی پسر بچه ای در استخر شهید هاشمی نژاد این شهر برخورد می کند.   محمد حسین درودی افزود: غرق‌ شدن یک پسربچه در استخر شهید هاشمی‌ نژاد اواخر فروردین ماه امسال اتفاق افتاد.   وی اضافه کرد: در این حادثه پسربچه‌ ای که در قالب یک اردوی تفریحی با یک جمع ۳۵ نفره به استخر آمده بود غرق شد.   دادستان مشهد گفت: درصد تخلف و خطای همه افراد دخیل در این حادثه از جمله ناجیان استخر، مسپولان استخر، افرادی که بچه‌ ها را برای اردو یا هر موضوع دیگری به استخر اعزام کرده بودند و دیگر عوامل بعد از جمع‌ بندی و نظر کارشناسی و بازپرسی، براساس ماده ۲۹۵ قانون مجازات اسلامی اعلام می‌ شود تا بعد از آن، پرونده برای صدور حکم به دادگاه ارائه شود.   طبق گفته یکی از نزدیکان متوفی، وی در قالب اردویی روز ۲۴ فروردین ماه به استخر شهید هاشمی نژاد اعزام شده بود.

دیگر خبرها

  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد