Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@05:06:25 GMT

کاروان خودرویی جوانان رشتی در اربعین حسین (ع)

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۳۳۳۴

کاروان خودرویی جوانان رشتی در اربعین حسین (ع)

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هم‌زمان با روز اربعین حسینی عاشقان اهل‌بیت (ع) در شهر رشت با راه‌اندازی کاروان خودرویی تحت عنوان «جاماندگان اربعین» در قالب هیات های مذهبی به اقامه عزا در این روز پرداختند.

این کاروان حرکت خود را از صبح روز اربعین (پنج‌شنبه) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حسینیه آیت‌الله بهجت آغاز کردند و با عبور از خیابان‌های اصلی شهر رشت و مسیر بقعه متبرکه دانای علی (ع) تا گلزار شهدای رشت به طول حدود ۳۰ کیلومتر جلوه‌های ویژه‌ای از عشق و ارادت خود را به خاندان اهل‌بیت (ع) به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستور ستاد ملی کرونا، علاوه بر ممنوعیت پیاده‌روی اربعین، امکان برگزاری پیاده‌روی نمادین هم وجود نداشت و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته‌شده در راستای به نمایش گذاشته شدن علاقه و ارادت مردم شهرستان رشت به این مسیر پر از عشق، روز اربعین کاروان‌های خودرویی جایگزین برنامه پیاده‌روی اربعین سال‌های گذشته شد.

این اقدام جوانان هیات محبین الحسین (ع) در راستای همنوایی با اسرای کربلای در واقعه عاشورا بود و ده‌ها خودرو از شهروندان شهر رشت حضور داشتند و تا زیارت اربعین را بانوای حجت‌الاسلام محمد مدنى قرائت کردند‌.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: اربعین خودرو جوانان رشت اربعین حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ شرکت کنندگان در این پیاده روی کارکنان دولت میامی مسیر سه کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا تفرجگاه سه چنار طی کردند.
بانوان میامی هم با شعار شادابی و نشاط و سلامتی یک روز شاد را در کنار هم سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • اعلام حمایت جمعی از بانوان رشتی در اجرای طرح نور فراجا
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط