Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت اگر نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات در حال حاضر رئیس جمهور بود شاید 2.2 میلیون نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دادند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که به تازگی از بیمارستان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا مرخص شده در پیامی در توئیتر مدعی شد که «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا هیچ برنامه‌ای برای ویروس کرونا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: «جو بایدن هیچ برنامه‌ای برای ویروس کرونا ندارد- همش حرف ‌زند. وی در مدیریت آنفولانزای H1N1 یک فاجعه بود. اگر وی (هم اکنون) مسئول بود،‌ شاید 2.2 میلیون نفر به دلیل این بیماری کشنده مُرده بودند!»

بر اساس جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دستکم ۵۱ هزار و ۵۸۲ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هفت میلیون و ۵۴۹ هزار و ۴۲۹ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دست‌کم ۹۴۱ نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۱۱ هزار و ۷۹۳ نفر برسد.

از سوی دیگر، از زمان اعلام خبر ابتلای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش «ملانیا ترامپ» به کرونا در جمعه هفته گذشته (۱۱ مهر ماه) تاکنون، دستکم ۳۴ تن از کارکنان کاخ سفید و دیگر مقام‌های رسمی این کشور که ارتباط نزدیکی با کاخ سفید داشته‌اند، به کرونا مبتلا شده‌اند.

ترامپ روز شنبه (۱۲ مهر ماه) با هواپیما به بیمارستان نظامی والتر رید در حومه واشنگتن منتقل شد و با داروی «رمدیسیویر» تحت درمان قرار گرفت و روز دوشنبه به تشخیص پزشک بیمارستان ترخیص و به کاخ سفید منتقل شد و علیرغم آنکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری به وی توصیه کرده بود که باید به مدت ۱۴ روز از زمان شروع علائم در قرنطینه بماند، کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ روز گذشته (چهارشنبه) به دفتر کار خود در کاخ سفید بازگشته است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا دونالد ترامپ جو بایدن آمریکا ویروس کرونا رئیس جمهور کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف