Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:53:25 GMT

هشدار سعد الحریری درباره خطر جنگ داخلی در لبنان

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۳۵۵۷

هشدار سعد الحریری درباره خطر جنگ داخلی در لبنان

نخست وزیر سابق لبنان درباره خطر بروز جنگ داخلی و فروپاشی حکومت این کشور هشدار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی «ام تی وی»، «سعد الحریری» نخست وزیر سابق لبنان پنجشنبه شب در سخنانی درباره خطر وقوع جنگ داخلی در لبنان و فروپاشی حکومت این کشور هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحریری با اشاره به تظاهرات و درگیری‌های مسلحانه در منطقه بعلبک-هرمل گفت که نگران فروپاشی حکومت به دنبال نمایش‌های مسلحانه و نظامی در بیشتر خیابان‌های بیروت است.

لبنان پس از عذرخواهی «مصطفی ادیب» گزینه سابق نخست وزیری لبنان از تشکیل کابینه جدید، از خلا قدرت و بحرانی شدن اوضاع سیاسی رنج می‎برد.

در تاریخ 31 اگوست 2020 برابر با 10 شهریور 1399 بود که «مصطفی ادیب» پس از رایزنی‌های پارلمانی با کسب اکثریت آرا مأمور تشکیل کابینه جدید لبنان شد، اما پس از نزدیک به یک ماه سروصدا و چشم‌انداز برای تشکیل دولتی کارآمد با روندی آسان در لبنان، موفق به عملی‌کردن وعده‌‌های خود نشد و از تشکیل کابینه انصراف داد.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعد الحریری لبنان سعد الحریری لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل

بنیاد ملی نخبگان از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل حمایت ویژه کرده و افراد در جایگاه مجری، مشاور یا ناظر در هسته‌های حل مسئله ادامه مسیر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، میز هم‌اندیشی و تبادل دانش و فناوری با موضوع امنیت غذایی (کشاورزی) جهت به‌کارگیری ظرفیت ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل به همت بنیاد ملی نخبگان تشکیل می‌شود.

احصای نظام مسائل کشور حول چالش‌های امنیت غذایی (کشاورزی) و بررسی گلوگاه‌های آن، تبدیل مسئله کلان به مسائل خرد و ارائه راه حل‌های متناسب با شرایط کشور برای ایفای نقش در لایه‌های حکمرانی، ساختاری و لایه‌های علمی و فناوری از اهداف تشکیل این میز است که جهت بهره‌مندی گسترده از ظرفیت ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل در بستر فضای مجازی شکل خواهد گرفت.

در ادامه، تعمیق موضوع، جمع‌بندی و تشخیص اولویت‌ها و ارائه راه حل‌های متناسب با شرایط کشور در قالب هیئت‌های اندیشه‌ورز و با حضور اعضای میز هم‌اندیشی دنبال می‌شود.

همچنین بنیاد ملی نخبگان در راستای تشکیل هسته‌های حل مساله و اجرایی‌سازی، از راهکارهای استخراج شده حمایت ویژه کرده و افراد در جایگاه مجری، مشاور یا ناظر در هسته‌ها ادامه مسیر می‌دهند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، فراخوان عمومی برای تشکیل میزهای تخصصی حول موضوعات آب، ناترازی انرژی، بانک، اصلاحات ارزی، قیمت‌گذاری کالا با هدف تحقق پیشرانی نخبگان در پیشرفت کشور از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان به آدرس bmn.ir و دفتر امور بین‌الملل به آدرس international.bmn.ir به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • خودروی وزیر کابینه جنگی نتانیاهو واژگون شد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • نظم جهانی در آستانه فروپاشی است
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد