Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور کرج-چالوس، گفت: در این حادثه دو نفر فوت کردند.

مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا، گفت: ساعت ۱۸:۰۷ چهارشنبه ۱۶ مهر ماه ۹۹ خبر تصادف زنجیره ای در کیلومتر سه جاده چالوس به اورژانس البرز اعلام شد.

بابایی با بیان اینکه بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس البرز به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: تصادف، بین سه دستگاه خودروی سانتافه، پژو پارس، پراید و یک دوچرخه رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه شش مصدوم شامل چهار نفر خانم و دو نفر آقا بر جای گذاشت، که پنج نفر از مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس البرز به بیمارستان شهید مدنی منتقل شدند.

بابایی در پایان گفت: متاسفانه حادثه مجموعا دو فوتی داشت که یک نفر آقا در صحنه در دم جان باخته بود و یک کودک نیز در بیمارستان امام علی جان باخت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر و مصدومیت ۵ نفر بر اثر تصادف در محور سرو ارومیه خبر داد.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی، از جان باختن یک نفر و مصدومیت ۵ نفر بر اثر تصادف در محور سرو ارومیه خبر داد.

وی افزود: این تصادف در محور سرو ارومیه و بین دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو پارس، نزدیک ایست بازرسی و سه راهی مارمیشو رخ داد که یکی از سرنشینان در صحنه فوت و با تأیید کارشناسان اورژانس تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: ۵ مصدوم این حادثه که وضعیت بالینی مساعدی نداشتند با مراقبت‌های پیش بیمارستانی توسط واحدهای عملیاتی اورژانس، به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند.

کد خبر 751215

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد