Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@17:22:19 GMT

5 ایده برای کارهای خلاق در خانه

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۳۷۵۴

5 ایده برای کارهای خلاق در خانه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایجیگا ،با ایده گرفتن از هنرهای زیر خانه خود را زیباتر کنید.

 

1- ساخت یک لامپ ابر رویایی

ابتدا روی تخته سه لا شکل یک ابر را بکشید و اطراف آن را برش بزنید، لبه های آن را صاف کنید و آن را با اسپری رنگ کنید میله ای فلزی را مانند تصویر خم کنید و به پشت ابرتان محکم بچسبانید بهتر است این کار با پیچ انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

و در آخر ابر را روی لامپ قرار بدهید و به دیوار وصل کنید. می توانید تعدادی ابر درست کنید و در اطراف لامپ بچسبانید تا تصور یک آسمان واقعی ایجاد کنید.

 

ساخت چراغ خواب رویایی

 

2- ساخت پادری با سنگ

می توانید از ساحل دریا سنگ های صاف و زیبا را جمع آوری کنید و یک پادری زیبا درست کنید. به این صورت که سنگ ها را بشویید و اجازه بدهید خشک شوند سپس سنگ ها را روی تکه ای موکت با چسب حرارتی بچسبانید اگر پادری را در محلی پر رفت و آمد می اندازید و می خواهید سنگ ها خیلی محکم باشند آن ها را با چسب آکواریوم بچسبانید.

 

با سنگ پادری زیبا درست کنید

 

3- درست کردن جا صابونی با سنگ

مانند نمونه بالا سنگ هایی از کنار دریا جمع آوری کنید و سپس آن ها را بشویید و اجازه بدهید خشک شود ابتدا داخل کاسه ای را نایلونی بیندازید سپس آن ها را در کنار هم قرار بدهید و با چسب بچسبانید. وقتی خشک شد آن ها را از داخل کاسه بیرون بیاورید. از آن برای جای صابون استفاده کنید.

 

با سنگ جاصابونی درست کنید

 

4- ساخت جاشمعی های سیمانی

ابتدا بادکنکی را باد کنید و سپس آن را گره بزنید و قسمت گره خورده ی آن را داخل لیوانی قرار بدهید که ثابت بماند بعد از آن سیمان را با کمی آب مخلوط کنید مواظب باشید سیمان خیلی شل نباشد. بهتر است بعد از شل کردن سیمان آن را ساعتی ثابت قرار دهید و سپس به صورت یک لایه ی نازک در تمام قسمت بادکنک سیمان را بزنید مواظب باشید که خیلی نازک یا خیلی ضخیم نباشد و تمام قسمت های بادکنک سیمان به صورت یکنواخت پخش شده باشد.

 

آن را در جایی ثابت قرار بدهید تا تا کاملا خشک شود و بعد از آن بادکنک را به آرامی خالی کنید و ظرف سیمانی را به دلخواه خود رنگ کنید و درون آن شمع های وارمری قرار بدهید.

 

با سیمان و بادکنک کارهای هنری انجام بدهید

 

5- درست کردن ظرف مناسب جواهرات

با سیمان و آب خمیری درست کنید خمیر باید به صورت سفت باشد خمیر را کمی صاف کنید و برگ پلاستیکی که شیارهای برجسته دارد روی آن قرار بدهید و با وردنه محکم بکشید تا شیارهای برگ روی آن ایجاد شود. بعد از آن اطراف آن را برش بزنید و آن را روی سطحی گود قرار بدهید تا حالت ظرف به خود بگیرد و بعد از خشک شدن روی آن اسپری بپاشید.

 

با سیمان جای جواهراتی بسازید

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تزیین خانه ایده خلاقیت قرار بدهید درست کنید سنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد

کتاب نامداران موسیقی سنندج به نویسندگی احسان مردوخ روحانی امروز به مناسبت هفته فرهنگی سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، کتاب نامداران موسیقی سنندج به نویسندگی احسان مردوخ روحانی و چاپ انتشارات آمیار، عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با حضور شهردار سنندج، اعضای شورای شهر و اهالی فرهنگ و هنر این شهر به مناسبت هفته فرهنگی سنندج رونمایی شد.

احسان مردوخ روحانی، پژوهشگر و نویسنده کتاب نامداران موسیقی سنندج در مورد این کتاب اظهار کرد: با توجه به اینکه سال ۱۳۹۸ شهر سنندج در شبکه شهرهای خلاق موسیقی یونسکو به ثبت رسید، ایده اولیه نوشتن کتاب نامداران موسیقی سنندج نیز به پیشنهاد دبیرخانه شهر خلاق موسیقی سنندج شکل گرفت که اتمام آن حدود چهار سال طول کشید.

وی افزود: نامدارانی که در این کتاب اسامی آنها آمده شامل خواننده، نوازنده، آهنگساز و مدرس موسیقی هستند که توسط دبیرخانه شهر خلاق موسیقی سنندج انتخاب شده‌اند.

نویسنده کتاب نامداران موسیقی سنندج ادامه داد: در این کتاب اطلاعاتی در مورد ۴۰ نفر از اهالی موسیقی و گروه کامکارها که همگی از نامداران موسیقی شهر سنندج هستند به ترتیب حروف الفبا آمده و کتاب به ۳ زبان فارسی، کردی و انگلیسی چاپ شده است.

مردوخ روحانی اضافه کرد: در مورد برخی از نامداران موسیقی سنندج اطلاعات و داده‌های بسیار کمی وجود داشت که این جزو سختی‌های کار ما بود اما آنچه که آمده سعی شده به درستی بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلدهای آتی این کتاب به زندگی سایر نامداران شهر سنندج نیز پرداخته می‌شود و سعی خواهیم کرد نواقص و ایرادات این جلد را رفع کنیم که امیدواریم این کتاب فتح بابی برای توجه بیشتر به هنرمندان این شهر باشد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به انتشارات آمیار واقع در پاساژ عزتی شهر سنندج مراجعه کنند.

کد خبر 748888

دیگر خبرها

  • راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا