Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به این‌که سرخ‌پوشان شایستگی حضور در فینال را داشتند، تاکید کرد: بی‌تجربگی مربیان کار دست سایر نمایندگان ایران در آسیا داد.

مهرداد کفشگری، بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن اشاره به مشکلات پیش آمده در باشگاه نساجی مازندران و لغو قراردادش و در رابطه با وضعیت فعلی و برنامه خود در آینده گفت: تصمیمی در آینده برای ادامه دادن یا ندادن فوتبال ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید صبر کرد و دید آیا مشکلات حل و شرایط برای از سر گرفتن فعالیت ورزشی مهیا می‌شود یا نه؟

او در خصوص وضعیت کلی فصل گذشته بیان کرد: شرایط تا قبل از شیوع کرونا از هر نظر خوب بود اما به خاطر شرایط پیش آمده از بیماری کرونا سطح کیفیت پائین آمده و شاهد لیگ فرسایشی بوده‌ایم.

کفشگری در رابطه با جدال پرسپولیس و النصر، در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در نیمه اول این بازی شرایط خوبی نداشت اما بچه‌ها در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و با وجود اینکه در اواخر بازی تیم 10 نفره شد با تعویض‌های خوب و هوشمندانه آقای گل‌محمدی اتفاقات خوبی برای تیم افتاد و توانستیم در ضربات پنالتی برنده بازی باشیم. پرسپولیس شایستگی حضور در فینال را داشت و همگی شاهد این موضوع بودیم و ان‌شاءالله بتوانیم اولین قهرمانی در آسیا را کسب کنیم.

او در رابطه با عملکرد نمایندگان دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: مهم‌ترین عامل در نتیجه نگرفتن تیم‌ها را می‌توان نداشتن تجربه در امر مربیگری دانست. آقای نویدکیا شخصیت برجسته تیم سپاهان در مدت زمان ابتدایی تحویل گرفتن تیم و اولین سال مربیگری خود با بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مواجه شده و قطعا این مسئله در نتیجه نگرفتن تیمش موثر بود. سرمربیان دو تیم دیگر هم تقریبا همین شرایط را داشتند و اگر از تجربه لازم برخوردار بودند چه‌بسا نتایج بهتری کسب می‌کردند.

کفشگری در رابطه با قانون عدم جذب مربی و بازیکن خارجی بیان کرد: به نظرم این قانون یک قانون بی‌پایه و اساس است و اطلاعی از اینکه از کجا و چطور این تصمیم گرفته شد ندارم. در اکثر کشورها و تیم‌های مطرح از بازیکن و مربی خارجی استفاده می‌کنند و صد در صد به کیفیت لیگ کمک می‌کند. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهرداد کفشگری پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

نماینده بسکتبال ایران نخستین بازی خود در فینال سوپر لیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد برابر نماینده ایران به پیروزی رسیده و یک بر صفر سری را پیش بیفتد.

تیم شهرداری گرگان که تا پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب برابر میزبان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ شکست خورد.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد تا در پایان این دیدار با اختلاف ۳۵ امتیازی، تن به شکست دهد.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. 

با باخت امروز شهرداری گرگان، نماینده ایران برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید بازی بعد که در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر گذاشته و سری را یک بر یک به تساوی بکشد.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم)

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم)

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که تیم لبنان، با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا