Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@16:44:14 GMT

پیکر استاد شجریان به فرودگاه مهرآباد منتقل شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۳۹۲۲

 آیین اقامه نماز بر پیکر خسرو آواز ایران به امامت سید محمود دعایی و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و پیکر ایشان پس از برگزار این آیین در جوار فردوسی آرام می‌گیرد.

1717

کد خبر 263622.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!

چند وقتی‌ست که همایون شجریان به همراه انوشیروان روحانی، آهنگساز مشهور ایرانی در آنسوی آب‌ها مشغول برگزاری تور کنسرت‌های خود هستند. رفتار همایون در کنسرت‌های داخلی‌اش همیشه دلبرانه بوده و نوعی نجابت خاص داشته که در کمتر کسی می‌توان دنبالش گشت.

از همان تخفیف ویژه به دانشجویان برای نشستن در دو ردیف اول تا جلوگیری از افزایش قیمت «کنسرت نمایش سی» که طی یک ماه در تهران برگزار شد، تمام کار‌های نیکی‌ست که از او به یاد داریم. همایون شجریان انسان معتبری‌ست و از خانواده‌ای اصیل پای به عرصه هنر گذاشته. خیلی خوشحالیم که دوباره به روی استیج بازگشته و تصاویری که از او مخابره میشود سرشار از حال خوب است. مگر می‌شود با انوشیروان روحانی همکاری کنی و یک پرفورمنس ایده‌آل خلق نکنی؟

اصل ماجرا چیست؟

اما به تازگی حواشی نه چندان جالبی درباره اجرا‌های او در سیدنی و لس آنجلس داغ شده. از اعداد عجیبی که بر روی بلیط‌ها نقش بسته که در واقع با یک حساب سرانگشتی کافی‌ست به سود خالص ۴۰۰ هزار دلاری همایون شجریان فقط در یک اجرا برسیم. این عدد از حداقل ۲۰۰۰ تماشاچی او در سالن مشهور اپراهاوس شهر سیدنی به دست می‌آید. در واقع او و تیمش برای یک اجرا مبلغ هنگفتی را به جیب خواهند زد و البته که نوش جانشان، اما شاید قیمت ۳۰۰ دلاری برای هم‌میهنان در سراسر دنیا روا نباشد.

اما درباره اجرای لس آنجلس باید گفت که ابهامات فراتر می‌رود. جایی که به ناگاه وب‌سایت متولی فروش بلیت خبر اتمام ظرفیت را می‌دهد و در صفحه اینستاگرامی همایون، وب‌سایتی دیگر برای خرید بلیت معرفی می‌شود! وب‌سایتی که قیمت‌های همان اجرا را بالاتر برده و بین ۲۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار به مشتریان ارائه می‌دهد!

اما ما فکر می‌کنیم شاید این اتفاق دسیسه‌ای باشد برای همایون و تیم محبوبش، اما خب حق داریم که دچار ابهامات گسترده باشیم. او قافله‌سالار موسیقی ما در این سال‌هاست و امیدواریم که حداقل یک نفر از تیم اجرایی‌اش بیاید و درباره همه این ابهامات شفاف‌سازی کند.

اما کاربران چه گفته‌اند؟

میترا: پول بلیطم را از کنسرت همایون شجریان پس گرفتم. حتما باید تفاوتی بین برخی هنرمندان باشه.

شفق: همچنان بحث روز ایرانیان در آمریکا. کنسرت همایون شجریان. کاش متولیان کنسرت اقلا پاسخگو باشند. بیان و بگن که اینجا چه خبره؟

کیجا: اگه به برخی دوستان بر نمیخوره یه اشاره‌ای به همایون شجریان بکنم! این عزیز موقع کنسرت که می‌شه تو یک ساعت تیکت‌های گرونش سولد آوت می‌شه. کاش می‌فهمیدم چرا این کسی که ندارد نشان از پدر رو حمایت می‌کنید؟

پارسی: من برای همایون بار‌ها پیام گذاشتم که درباره این اتفاقات توضیح بده.

هنرمند تنها: این ما هستیم که باید به هنرمندان بفهمونیم قدرت و احترامشون از مردم میاد پس در مقابل درد مردم بی‌تفاوت نباشن.

سیمین:، اما پیشنهاد می‌کنم مصاحبه همایون شجریان و عادل فردوسی پور رو ببینید، خیلی چیز‌ها دستتون میاد احتمالا.

هرمز: خیلی روی قشر خواننده و بازیگر حساب باز می‌کنید، خواننده که اولا برای دل خوش می‌خونه و مردم هم پول می‌دن صداش رو بشنون. البته کل دنیا همین هست وقتی یکی تو چشم میاد ازش انتظارات انسان‌های بزرگ منش رو دارن، یک آدم عادیه دیگه.

پدر: آخه چرا از همه توقع یکسان دارید. همایون ادعایی هم نداره این که برخی قصد تخریبش رو دارند اصلا درست نیست!

منبع: برترین‌ها

tags # همایون شجریان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی