Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاوه بر مشکلات همیشگی تیراندازان که کمبود فشنگ و مهمات است این روزها بحث تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی هم به یک چالش بدل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اگرچه تیراندازی برای آوردگاه توکیو ۶ سهمیه المپیک کسب کرده است اما این رشته ورزشی همیشه با حواشی زیادی روبه‌رو است. نبود مهمات، کمبود فشنگ با تیراندازان ایران عجین شده اما حالا تازه‌ترین حواشی بحث الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد هاشمی با فدراسیون تیراندازی تا پایان المپیک بود اما با گذشت تقریبا دو ماه هنوز او با فدراسیون تیراندازی قرارداد خود را تمدید نکرده است. پیش از این گفته می‌شد به دلیل عدم توافق مالی او تاکنون نتوانسته با فدراسیون تیراندازی قراردادش را تمدید کند اما این موضوع از سوی فدراسیون رد شد و اعلام کردند بحث تمدید قرارداد هاشمی در پروسه اداری است و به زودی ظرف سه چهار روز آینده حل و فصل می‌شود که البته این موضوع با گذشت تقریبا دو ماه هنوز حل نشده است!

پس از این بلاتکلیفی، تیراندازان المپیکی هفته گذشته خواهان دیدار با رئیس فدراسیون بودند اما دادگر اعلام کرد به دلیل بیماری نمی‌تواند در جلسه حضور داشته باشد، در نهایت پس از یک هفته تاخیر این دیدار انجام شد و تیراندازان هم خواسته‌های خود را مطرح کردند و رئیس فدراسیون هم مثل همیشه به آن‌ها وعده داد!

تیراندازی ایران در بخس تفنگ با هدایت الهام هاشمی موفق به کسب ۴ سهمیه شد و حالا در شرایطی که خیلی از کشورها با وجود شیوع ویروس کرونا تمرینات را از سر گرفتند اما در ایران تیراندازان همچنان درگیر مشکلات و حواشی هستند. در حال حاضر تیراندازان تصمیم گرفتند تا حل نشدن مشکلاتشان در اردوی تیم ملی حاضر نشوند.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی تیم ملی تیراندازی الهام هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که وحید شمسایی سرمربی این تیم قراردادی با فدراسیون ندارد!

شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

دیگر خبرها

  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد