Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس اعلام کرده که تمرینات این تیم از شنبه آغاز می شود و همه بازیکنان پرسپولیس به غیر از ملی پوشان باید در تمرینات حضور داشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دور جدید تمرینات پرسپولیس برای لیگ بیستم و البته آمادگی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا از روز شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام کادر فنی پرسپولیس تعطیلی و استراحت سرخ‌ها پایان یافته است و با توجه به اعلام سازمان لیگ در خصوص زمان برگزاری احتمالی سوپر جام و متعاقب آغاز لیگ برتر، پرسپولیسی‌ها از شنبه باید در محل تمرین خود را به کادر فنی معرفی کنند تا دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان به صورت رسمی استارت بخورد.

از همین رو یحیی گل محمدی از بازیکنان پرسپولیس خواسته هرچه زودتر از سفر های خود برگردند تا در آغاز تمرینات تیم خود را به طور کامل در اختیار داشته باشد.

البته پنج بازیکن پرسپولیس در تیم ملی حضور دارند و طبیعتا از روز اول نمی توانند در تمرینات شرکت کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی اخبار پرسپولیس سوپرجام یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نمایندگان ایران در دومین حضور برون مرزی خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا، به مصاف تیم کویت رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱ به برتری دست یابند.   نمایندگان جوانان هاکی باز ایران در چهارمین دیدار خود یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ به مصاف تیم مالزی می‌روند.   تیم هاکی روی یخ کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت در حال رقابت است.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت