Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی با بیان اینکه پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه کلید حل مشکلات مملکت است، نه کلیدهای تبلیغاتی، گفت: عزت کشور در مدیریت دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» شامگاه (۱۷مهر) در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید یکتانژاد در شهرستان فردوس اظهار کرد: مرگ، انواع و اقسام مختلف دارد اما مرگ در راه خدا و شهادت را به هر کسی را نمی دهد و من افسوس دوران دفاع مقدس را می خوردم که شهادت نصیبم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند شهادت در راه خدا، گفت: شهادت سردار سلیمانی چنان انرژی در جامعه ایجاد کرد که ایرانی و غیرایرانی و غیرمسلمان در کرمان بر سر مزار این سردار شهید حاضر شوند و ادای احترام کنند.

 

 

خسروی اسفزار ادامه داد: بسیاری از علما و بزرگان در طی این سالها از دنیا رفتند که مقام معظم رهبری برای آنان نماز میت خوانند ولی جمله «انا لا نعلم منه الا خیرا» را در نماز میت آنان نخوانند اما برای سردار دلها این جمله را با گریه سه بار تکرار فرمودند و این نشان دهنده جایگاه شهداست.

 

 

وی بهترين مرگ را شهادت در راه خدا دانست و گفت: شهدا درس‌آموز مکتب سیدالشهدا (ع) هستند و در روایت آمده است: «بالاتر از هر نیکی، نیکوتری هست، مگر شهادت؛ که هرگاه شخصی شهید شود، بالاتر از آن خیری متصوّر نیست».

 

ضرورت موآخذه مسئولانی که با ترک فعل انجام وظیفه نکردند

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش به سفر رئیس قوه قضاییه به استان اشاره کرد و افزود: در شورای اداری با حضور ریاست قوه قضاییه به عنوان امر به معروف خطاب به ایشان گفتم آمریکایی‌ها کمتر از یک ماه دیگر انتخابات دارند و دنبال برگ برنده هستند و در وضعیت کنونی معیشت و نابسامانی بازار که بر اساس ضرب المثلی اکنون قیمت ها ساعت می خورد؛ شما به عنوان مدعی العموم باید حق مردم را از بعضی مسئولان که با ترک فعل انجام وظیفه نکردند، بگیرید و آنان را موآخذه کنید.

 

 

خسروی اسفزار تاکید کرد: اگر موآخذه بعضی مسئولانی که به وظایف خود عمل نکردند انجام نشود، شکاف معیشتی و این وضعیت سنگین گرانی زمینه سوء استفاده امریکایی ها را در هفته های آینده فراهم می کند لذا باید علاج واقعه را قبل از وقوع کرد.

 

 

چه کسی می خواهد جلوی سوء مدیریت‌ها را بگیرد؟

وی با بیان اینکه یک بی سلیقگی در سوء مدیریت آبانماه سال ۹۸ انجام گرفت که کشور را بهم ریخت و سرمایه ما را به آتش کشید، گفت: مگر نه اینکه پیامبر(ص) فرمودند: «مؤمن از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شود»، ما که هنوز سالگرد گزیدنمان نگذشته است پس چه کسی می خواهد جلوی این سوء مدیریت ها و ترک فعل های مسئولان را بگیرد؟

 

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست بسیار جوانان برای رفع مشکلاتشان، تصریح کرد: در مجلس رأی بنده به آقای حسین مدرسی خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت علیرغم تمام کاستی ها مثبت بود چرا که حرف ما این است که تمام این گرانی ها متولی آن وزارت صنعت و معدن است در حالی که چهار ماه مسئولی ندارد؛ که الحمدالله وزیر دوم پیشنهادی در مجلس رأی آورد با این دیدگاه که وضعیت معیشت مردم بیش از توصیف نابسامان است.

 

 

 پیروی از ولایت فقیه کلید حل مشکلات مملکت است، نه کلیدهای تبلیغاتی!

خسروی اسفزار با بیان اینکه پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه کلید حل مشکلات مملکت است، نه کلیدهای تبلیغاتی ادامه داد: امروز یکی از هزاران درسی که حضرت روح الله(ره) به ما داده این بود که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه علت العلل مشکلات امروز کشور این است که مسئولان فرمایشات مقام معظم رهبری را آنطور که باید و شاید در بسیاری از زمینه ها عمل نکردند، افزود: هر جایی به فرمایشات رهبری عمل کردند این کشور زنده شد.

 

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از اکنون برخی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده برنامه ریزی می کنند، گفت: باید برای حل مشکلات کنونی مردم برنامه ریزی کنید، از هر جناح و گروهی هستید برای این مردم دل بسوزانید چرا که رکن اصلی انقلاب در کنار دین و رهبری این مردم متدین هستند.

 

 

انتقاد از برنامه‌ریزی زودهنگام برخی مسئولان برای انتخابات ۱۴۰۰/نارضایتی مردم از مشکلات رو به افزایش است

خسروی اسفزار با تاکید بر اهمیت توجه مسئولان به مشکلات مردم، تصریح کرد: این مردم اگر به هر دلیلی ناراضی شوند، که هستند و این نارضایتی رو به افزایش است چه کسی می خواهد انقلاب را حفظ کند.

 

 

وی با انتقاد از برنامه ریزی زودهنگام برخی افراد برای انتخابات سال ۱۴۰۰ در حالی که نسبت به حل مشکلات مردم بی توجه هستند، ادامه داد: راهپیمایی اربعین حسینی امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزار نشد اما حسینیه امام حسین (ع) در دلها باز شد.

 

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه الکساندر دوگین روسی و مسیحی می گوید حادثه پیاده روی اربعین که هر روز ابعاد بین‌المللی گسترده تری پیدا می‌کند و از همه ملیت ها و ادیان از جمله مسیحیان در آن شرکت می کنند، مقدمه یک تحول اساسی در مقیاس جهانی است، گفت: جوانان در کنار تمام نارسایی‌های که وجود دارد نباید از فرهنگ اسلامی و شهدا و  عاشورا فاصله بگیرید بلکه باید با آن بیشتر آشنا شوید.

 

 

خسروی اسفزار با تاکید بر اینکه شهدا به عنوان شاگردان مکتب عاشورا راه امام حسین(ع) را ادامه دادند، افزود: حضرت اباعبدالله (ع) خون پاکش را داد تا مردم از جهالت نجات یابند و اگر بخواهد مسائل این مملکت حل شود نباید یک عده خودشان را قرنطینه کنند و بعد هم به کسانی که در وسط میدان هستند و با مدیریت میدانی شهید سلیمانی می خواهند مشکلات کشور را حل کنند، متلک بگویند!

 

 

وی با اشاره به اینکه دوماه از وقت مجلس برای تعیین تکلیف کمیسیون ها و هیات رئیسه مجلس گذشت، عنوان کرد: در این مدت مجلس مالیات بر خانه های مالی و طرح یک فوریتی تأمین کالا‌های اساسی با کالابرگ را مصوب کرده است.

 

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس به دنبال مچ گیری از دولت نیست بلکه می خواهد با تعامل و همکاری مشکلات مردم را حل کند، تصریح کرد: رئیس مجلس برای قدردانی از زحمات کادر درمان به بیمارستان کرونایی ها می روند اما به همین بهانه برخی این کار را با مسخره کردن تعبیر به بی عقلی می کنند!

 

 

خسروی اسفزار با انتقاد از برخی مسئولان که اگر  خودشان انجام مسئولیت نمی کنند اما مدیریت میدانی دیگران را مسخره می کنند، گفت: مگر می شود کسی در این کشور فرمانده جنگ اقتصادی باشد و  خود را قرنطینه کند اما کسانی که  در میدان هستند را مسخره کنند! مشکل از کجاست؟

 

 

می‌خواهند توپ مشکلات را در زمین رهبری بیندازند

وی تاکید کرد: در این سالها تجربه نشان داده که هر جایی به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردیم موفق شدیم؛ متاسفانه برخی حرف از ولایتمداری می زنند اما عمل در کار نیست.

 

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریشه مشکلات در رهبری نیست، گفت: برخی می خواهند توپ مشکلات را در زمین رهبری بیندازند، این کار دشمن است که بگوید علت العلل مشکلات رهبری است اما باید نسل جوان بدانند که مشکلات برای دیگران است.

 

 

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه ولایتمداری با شعار محقق نمی شود، افزود: امروز اگر دشمن در منطقه قره باغ آمده بدانید که جمهوری اسلامی هدف شمن از ایجاد جنگ آذربایجان و ارمنستان است.

 

 

عزت در مدیریت دینی است

وی با تاکید بر اینکه دشمن می خواهد اصل نظام اسلامی را تضعیف کند تا مدیریت دینی را ناکارآمد جلوه دهد، ادامه داد: اما عزت در مدیریت دینی است؛ امروز رضایت مردم از قوه قضاییه رو به افزایش است چون با مدیریت دینی اداره می شود و بدون تبعیض با فساد مبارزه می کند.

 

 

خسروی اسفزار با اشاره به طرح شکایت حدود ۲هزار نفر از مردم اهواز و مدعی العموم از وزیر ارتباطات در دستگاه قضا، گفت: اما متاسفانه در این راستا رئیس اجرای قانون، ویزر ارتباطات را تشویق به قانون گریزی می کند نتیجه آن وضعیت اقتصادی کنونی و نابسامانی در بازار است.

 

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این نابسامانی ها کشور برای زمانی است که مدیریت دینی عمل نشد.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: یادواره شهدای فردوس شهادت سردار سلیمانی مدیریت دینی اقتدار و عزت کشور نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی مدیریت دینی خسروی اسفزار نماینده بیرجند برنامه ریزی ولایت فقیه حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند