Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پیکان می‌گوید سعید واسعی قراردادش را به صورت قانونی با این باشگاه فسخ نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی اصغر مدیرروستا درباره وضعیت فسخ قرارداد سعید واسعی اظهار کرد:

ما سعی کردیم با سعید واسعی حضوری صحبت کنیم و چند باری نیز قرار گذاشتیم اما او تا همین حالا که با شما صحبت می کنم حاضر به انجام اینکار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید بازیکن جوان و آینده داری است اما باید رفتار حرفه ای را نیز رعایت کرده تا بتواند از تمام ظرفیت هایش در جهت پیشرفت خود استفاده کند.

وی افزود:

در خبرها دیدم یک استوری گذاشته و با استناد به قوانین فیفا،  فسخ یک طرفه اش را قانونی دانسته است. بله این بندی که مورد اشاره او است را ما هم می‌دانیم و کاملا درست است اما این بازیکن طلبی از باشگاه پیکان ندارد که بتواند از آن بند برای فسخ استفاده کند. در قرارداد سعید واسعی بندی وجود دارد که در آن نوشته شده است در صورتی که  تیم در سه یا چهار بازی پشت سر هم شکست بخورد،‌ ٣٠ درصد از قرارداد او کاسته می‌شود که این اتفاق افتاده است و از آنجایی که واسعی ۷۷ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده،‌ الان هفت درصد نیز به باشگاه پیکان بدهکار می شود و به همین دلیل نمی‌تواند با استناد به آن بند قراردادش را فسخ کند.

مدیر تیم فوتبال پیکان همچنین گفت:

هر باشگاهی که تمایل به عقد قرارداد با واسعی دارد، ضمن آنکه تنها از طریق باشگاه پیکان باید مذاکرات خود را دنبال کند، می تواند این بند از قرارداد او را نیز ببیند. باشگاه پیکان تمایلی به بازگو کردن مسائل درون خانوادگی‌اش در رسانه ها ندارد،‌ اما گاهی به ناچار توضیحی در مورد برخی مسائل لازم است.
ما با سعید واسعی هیچ مشکلی نداریم و امیدواریم با مشورت گرفتن از افراد باتجربه که صلاح خود او را بخواهند بتواند به بالاترین جایگاه ها در فوتبال دست پیدا کند و در همینجا نیز باز از او میخواهم به باشگاه آمده تا حضوری با هم گفتگو کنیم.

وی تصریح کرد:

سعید واسعی با اینکه یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد اما به هر دلیل تمایلی به ماندن در تیم ندارد. ما هم نمی‌خواهیم مانع جدا شدن او از باشگاه پیکان بشویم، ‌اما بهتر است به طریق درست و حرفه ای از پیکان که سهم زیادی در رشد او داشته است جدا شود و قطعا همکاری‌های لازم با او در این زمینه را داشته و خواهیم داشت اما در صورت عدم همکاری و ادامه مصاحبه‌های تحریک آمیز بر علیه باشگاهی که در آن رشد کرده و باید احترام آن را حفظ کند، ‌به ناچار و  برخلاف میلمان باید از طریق کمیته انضباطی پیگیر این موضوع باشیم که این اتفاق، واسعی و باشگاهی که او را به خدمت می‌گیرد را در آینده دچار مشکلات زیادی کند و حتما به آینده حرفه ای‌اش نیز صدمه وارد کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید واسعی پیکان پیکان سعید واسعی علی اصغر مدیرروستا باشگاه پیکان سعید واسعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی و با برگزاری آیینی تیم پرسپولیس به مجموعه ای از بانک ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این واگذاری ها این شائبه را ایجاد کرده است فصل آینده دو تیم پرسپولیس و استقلال در بین تیم های لیگ برتری بیشترین هزینه را در لیگ برتر محتمل خواهد شد. اما بر اساس توصیه سازمان لیگ به تیم های پرسپولیس و استقلال این دو تیم در فصل آینده هم می بایست به اندازه سقف قرارداد هزینه کنند و قراردادهای بالای سقف قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی شود و هیچ تعهدی را برای باشگاه ایجاد نمی کند.

فصل پیش رو سقف قرارداد ۳۵۰  میلیارد تومان بود که به نظر این بودجه برای فصل آینده ۴۱۰ میلیارد تومان خواهد شد. البته این رقم برای سه تیمی که قرار است در لیگ نخبگان آسیا شرکت کنند، کمی بیشتر خواهد بود.

واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خوشحالی تماشاگران و اعضای دو تیم را به همراه داشته است به این خاطر که از این پس دو تیم دارای نظام پرداختی مناسبی همانند سایر تیم ها خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد