Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «جاستین ترودو»، نخست‌وزیر کانادا روز پنجشنبه گفت کشورش آمادگی پذیرش آشفتگی احتمالی در آمریکا در صورت برگزاری یک انتخابات بحث‌بر‌انگیز در این کشور را دارد. 

وبگاه «هیل» به نقل از شبکه خبری بلومبرگ نوشته، ترودو در شهر اتاوا به خبرنگاران گفت: «ما مطمئناً امیدواریم که مانند بسیاری دیگر در سراسر جهان یک انتقال قدرت بى‌دردسر یا نتیجه‌ای مشخص در انتخابات [آمریکا] وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

وی افزود: «اگر [نتیجه انتخابات] شفافیت کمی داشته باشد، ممکن است برخی آشفتگی‌ها به وجود آید و ما باید آمادگی پذیرش هرگونه نتیجه‌ای را داشته باشیم.»

ترودو همچنین گفت: «به نظر من، این (نتیجه انتخابات شفاف) چیزی است که کانادایی‌ها از دولت‌های خود انتظار دارند و ما مطمئناً در مورد آن تأمل می‌کنیم.»

نخست‌وزیر کانادا تصریح کرد که قصد ندارد درباره انتخابات آمریکا و فراتر از آن توصیه‌هایی را مطرح کند. 

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: «آنچه در آمریکا بعد از انتخابات اتفاق می‌افتد بر کانادا نیز تأثیر می‌گذارد، اما وظیفه ما این است که برای هر نتیجه‌ای آماده باشیم.»

رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا در چندین نوبت در پاسخ به این سوال که آیا در صورت شکست در انتخابات، قدرت را مسالمت آمیز به جو بایدن تحویل خواهد داد، گفته که انتقال قدرتی در کار نخواهد بود و فقط در صورت تقلب در انتخابات، او شکست خواهد خورد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید
مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی

وی افزود: در 8 حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید 16 نماینده انتخاب شوند.
وزیر کشور عنوان کرد: شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین‌بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229321 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • قدردانی کودکان غزه از تحصن ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و کانادا
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز