Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید عبدالهی مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از نصب و راه اندازی دومین الکتروپمپ به ظرفیت برداشت ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب از لایه بالایی سد البرز خبر داد و گفت: با احتساب نصب پمپ اول که ۴۸ ساعت قبل راه اندازی شد هم اکنون در مجموع ۴۰۰ لیتر بر ثانیه آب از لایه بالایی سد البرز درحال پمپاژ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه بارندگی شدید دربالادست سد البرز منجر به افزایش کدورت آب و در نتیجه خارج شدن ۵۰۰ لیتر بر ثانیه آب از تصفیه خانه اضطراری شد، افزود: برای رفع مشکل کمبود آب شهر‌های گروه الف، با تلاش شبانه روزی کارکنان آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان و در شرایط جوی نامناسب دو الکتروپمپ در تاج و دریاچه سد نصب و راه اندازی شد.

مدیر عامل آبفا مازندران ادامه داد: خطوط انتقال آب از سد البرز تا تصفیه خانه نیز شستشو و آب اکنون وارد شبکه توزیع شده است.

عبدالهی گفت: مشکل همه نقاطی که با کاهش فشار و قطع آب مواجه هستند امروز و فردا برطرف خواهد شد.

او از مشترکین خواست اقدام به هواگیری شبکه توزیع خانگی خود کنند و درصورتیکه قادربه این کار نیستند با سامانه ۱۲۲ تماس بگیرند.

شهر‌های بابل، امیرکلا، بابلسر و فریدونکنار و شهرک‌های خزرشهر و دریاکنار و روستا‌های واقع در مسیر خط انتقال به عنوان شهر‌های گروه الف از طرح آبرسانی از سد البرز بهره‌مند هستند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود آب سد البرز پمپاژ آب سد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: انتخاب

دیگر خبرها

  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد