Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی از رفع مشکل تأمین آب کشتارگاه صنعتی طیور بالکو در مرکز این استان خبر داد. خبرگزاری میزان - هفتمین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان خراسان شمالی در حالی برگزار شد که گفتگو درباره رفع مشکل تأمین آب کشتارگاه صنعتی طیور بالکو یکی از مهمترین محور‌های مورد بحث و تبادل نظر در این نشست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه که مدیر این کشتارگاه و مسئولان ذی ربط از جمله مدیرکل بازرسی، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی حضور داشتند؛ عمده مشکلات این واحد تولیدی بررسی و با توجه به بازدید‌های میدانی صورت گرفته و کارشناسی‌ها انجام شده و بررسی ماهیت و ابعاد موضوع از طریق کارگروه تخصصی، در پایان مقرر شد ظرف ۱۰ روز آتی منابع آب این واحد صنعتی به نحو مقتضی و از طریق منابع آبی در دسترس، تأمین و در اختیار این سرمایه گذار و تولید کننده قرار گیرد.

رییس ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان خراسان شمالی از رفع مشکل تأمین آب کشتارگاه صنعتی طیور بالکو در مرکز استان خراسان شمالی خبر داد و با اشاره به حساسیت مضاعف دستگاه قضایی نسبت به صیانت از حقوق عامه و در عین حال تأکید بر حمایت تمام قد و قاطع از تولید و سرمایه گذاری در استان خراسان شمالی در خصوص هر گونه سواستفاده و تنش آفرینی در بین افکار عمومی و ایجاد موانع و سنگ اندازی برخی مسئولان و مدیران در حوزه تولید هشدار داد.

وی با بیان اینکه عمده دستگاه‌های اجرایی استان خراسان شمالی دغدغه کار و حمایت از تولید را دارند، به سازوکار‌های قانونی در این خصوص اشاره و بیان کرد: اجرای قوانین و مقررات و در حقیقت شیوه اجرای آن باید به گونه‌ای باشد که در راستای حمایت از تولید ودر این مسیر قرار گیرد و هیچ مدیری حق ندارد با استنباط غلط و یا تفسیر نادرست و ناصواب و به بهانه‌های واهی و با استدلال‌های غیرموجه، سد راه تولید و سرمایه گذاری در استان خراسان شمالی شود بلکه یک مسئول متعهد در شرایط خاص کشور و در وضعیت و شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی فعلی وظیفه دارد از تولید کننده و سرمایه گذار با تمام وجود حمایت کند.   بیشتر بخوانید: دستور رییس کل دادگستری استان مرکزی برای فعال‌سازی ۲۵ واحد تولیدی تملک شده توسط بانک‌ها جعفری فرصت‌های سرمایه گذاری و کار تولیدی را در خراسان شمالی از جمله ظرفیت‌های ارزشمند این استان توصیف و از مسئولین و متولیان امر از جمله مدیران بانک‌ها خواست بیش از بیش موجبات کار اقتصادی را تسهیل و تسریع کنند تا علاوه بر بهبود فضای کسب و کار زمینه‌های رشد و بالندگی و به یک اعتبار رونق اقتصادی و اشتغال زایی در استان خراسان شمالی فراهم شود.

وی همچنین در خصوص تساهل و تسامح برخی مسئولان و ترک فعل‌های مجرمانه به آنان هشدار داد و تصریح کرد: دستگاه قضایی این ترک فعل‌ها را اصولا برنمی تابد و در شرایطی که کشور به تولید نیاز دارد و شعار سال هم از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید» نام گرفته دلیلی وجود ندارد و اساسا منطقی نیست که یک مدیر در این حوزه موضع انفعالی داشته و یا حتی مانع تراشی کند و لذا آن مسئول خاطی یقین داشته باشد دستگاه قضایی بدون اغماض و مماشات با او برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی جهش تولید ترک فعل دادگستری خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی جهش تولید ترک فعل دادگستری خراسان شمالی استان خراسان شمالی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند