Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:10:21 GMT

کشف 8 تن چوب قاچاق در ابهر

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۵۰۸۱

کشف 8 تن چوب قاچاق در ابهر

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور قیدار - ابهر، طی یک عملیات پلیس به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در بازرسی از این خودرو، هشت تن و 760 کیلو چوب قاچاق که برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی آن به 200 میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: منابع طبیعی از مواهب الهی برای استفاده عموم است و همه باید در حفظ آن کوشا باشیم، لذا از شهروندان می‌خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از 15 تن گندم قاچاق در ماهنشان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از کشف گندم قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان  موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را در محور دندی شناسایی کنند.

 وی افزود: مأموران در بازرسی از اوراق بارنامه  15 تن و 710 کیلوگرم گندم بدون مجوز قانونی کشف کنند که برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش تقریبی کالای مکشوفه، 400 میلیون ریال برآورد شده است.

خانی‌پور با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس با سودجویان و قاچاقچیانی که به صورت غیر مجاز اقدام به خرید و فروش گندم خارج از شبکه اقدام کنند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق استان زنجان کشف دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد