Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@04:19:10 GMT

بررسی طرح نمایندگان درباره رتبه بندی معلمان

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۵۵۶۰

بررسی طرح نمایندگان درباره رتبه بندی معلمان

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه زیر کمیته های این کمیسیون تاکنون جلساتی را با مسئولین آموزش و پرورش درباره اجرایی شدن سند تحول بنیادین برگزار کرده اند، گفت: یکی از موضوعاتی که بر اساس سند تحول بنیادین باید اجرا شود بحث رتبه بندی معلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت اصرار دارد که بحث رتبه بندی معلمان را در حال اجرا کردن است، ادامه داد: البته آموزش و پرورش حقوق معلمان را افزایش داده اما رتبه بندی را اجرایی نکرده است.

نماینده همدان در مجلس با تاکید بر اینکه رتبه بندی ساز و کار خودش را دارد، عنوان کرد: در رتبه بندی باید سوابق و پایه های پژوهشی معلمان در نظر گرفته شود که این موضوع در آموزش و پرورش تاکنون اجرایی نشده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام اینکه در کمیسیون به دنبال اجرایی شدن رتبه بندی معلمان هستیم، اظهار داشت: بر اساس سند تحول بنیادین از آموزش و پرورش خواسته ایم که هر چه سریعتر بحث رتبه بندی را اجرا کند، البته نمایندگان نیز طرحی در این زمینه تدوین کردند که در کمیسیون آموزش و تحقیقات در حال بررسی کردن آن هستیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح نمایندگان رتبه بندی معلمان رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی

دیوان محاسبات کشور، مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی