Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@15:02:35 GMT

فروش بی.ام.و بیشتر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۵۵۸۲

فروش بی.ام.و بیشتر شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، خودروسازی آلمانی بی ام و با صدور بیانیه ای اعلام کرد در سه ماهه سوم امسال در مجموع ۶۷۵ هزار و ۶۸۰ دستگاه خودرو از انواع مدل های مختلف تولیدی این کشور در سطح جهان به فروش رفته که این رقم در مقایسه با سه ماهه قبل ۸.۶ درصد افزایش پیدا کرده است. با این حال از زمان شیوع کرونا این شرکت نتوانسته است تا عملکرد قبلی خود را تکرار کند به گونه ای که در بازه زمانی ژانویه تا سپتامبر بی ام و در مجموع حدود یک میلیون و ۶۴۰ هزار خودرو در سرار جهان به فروش رسانده است که در مقایسه با بازه مشابه در سال قبل ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد کمتر شده است. 

پیتر نوتا- عضو هیات مدیره بی ام و و مدیر امور مشتریان و فروش این شرکت گفت: به لطف تغییر در برخی از مدل ها موفق شدیم با وجود باقی ماندن پیامدهای کرونایی، عملکرد بهتری در فروش محصولاتمان داشته باشیم. 

بی ام و اعلام کرده است در سه ماهه سوم امسال میزان فروش این شرکت در تمامی بازارهای هدف رشد داشته است که بیشترین رشد مربوط به بازار چین بوده است که حدود یک سوم کل خودروهای به فروش رفته را شامل می شود.  این کشور همچنین تنها کشور در بین بازارهای اصلی بی ام و بوده که میزان فروش خودرو در آن طی ۹ ماه اخیر نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد مثبت داشته است. 

در سه ماهه نخست امسال میزان فروش بی ام و در خود آلمان ۱۲.۱ درصد رشد نسبت به سه ماهه قبلی داشته است. با توجه به شیوع کرونا و کاهش میزان فروش، بی ام و دست به تغییرات گسترده ای در تولیدات خود زده و روی تولیدات خودروهای الکتریکی متمرکز شده است. به گفته نوتا، میزان فروش خودروهای برقی این شرکت ۵۰ درصد بیشتر از سال قبل شده است.

پربیننده ترین عرضه محصول جدید گروه بهمن در زمان تحریم‌ها ثبت نام ایران خودرو (فرصت پایانی) خودروهای ۱۰۰ تا ۱۸۰میلیونی بازار تهران +جدول آخرین قیمت‌های بازار خودرو قیمت محصولات سایپا امروز ۹۹/۷/۱۷

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا فروش بی ام و خودرو قیمت خودرو فروش خودرو خودروهای الکتریکی قیمت روز خودرو ب ام و پیش فروش خودرو ثبت نام خودرو اخبار کرونا شرایط ثبت نام خودرو قیمت ب ام و قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میزان فروش سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

 به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند