Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین "ساف" اعلام کرد، هرکسی که بخواهد راه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را هموار کند می تواند اما بدون بدنام کردن مردم فلسطین و مبارزه اسطوره ای آن .

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، صائب عریقات، رئیس کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین این اظهارات را پس از پخش سه قسمت از مصاحبه شبکه العربیه با بندر بن سلطان، رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان و سفیر سابق این کشور در آمریکا بدون اینکه مستقیما به وی اشاره ای کند یا نامی از او ببرد، توییت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در یکی از توییت ها نوشت: هر کشوری خواست می تواند بگوید که منافع من مستلزم عادی سازی با اسرائیل است اما بدون خراب کردن اسم فلسطین.

عریقات افزود: من اسنادی از جلساتی که با دولتهای پی در پی آمریکایی برگزار شده است، دارم که تمام حقیقت را آشکار می کنند نه نیمه حقیقت یا نقل قولهایی از کسانی که به رفیق اعلی پیوسته اند و نمی توانند پاسخ دهند.

وی ادامه داد: رهبری فلسطین شکست خورده است و باید تغییر کند، ملت فلسطین منکر زیبایی و کینه توز هستند؟ چرا؟ چون با حاکمیت اسرائیل بر مسجدالاقصی و قدس مخالفت کردند، چون با شهرک سازی و طرح الحاق مخالفت کردند، چون از عربی بودن سرزمین و مقدسات خود دفاع می کنند، ملتی که صدها هزار شهید و مجروح و یک میلیون اسیر تقدیم کردا و بعد به خیانت متهم می شود.

بندر بن سلطان در مصاحبه خود با شبکه العربیه به شدت رهبران فلسطین را به باد انتقاد گرفت و آنها را به از دست دادن فرصت های پایان دادن به درگیری فلسطین و رژیم صهیونیستی یکی پس از دیگری متهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صائب عریقات بندر بن سلطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی

خبرگزاری برنا بازداشت موعود شمخانی را تأیید کرد.
 
این خبرگزاری نوشت: یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.
 
موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل بازداشت عضو شورای شهر و رییس یکی از ادارات سردشت در آذربایجان غربی شمخانی : هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی وجود ندارد

دیگر خبرها

  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح