Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@14:31:51 GMT

آپکو خدمات خود را به صورت سیار ارایه می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۵۶۹۲

آپکو خدمات خود را به صورت سیار ارایه می‌کند

به گزارش بازرگانی مهر به نقل از ایکوپرس، کیوان وزیری، مدیرعامل آپکو، از آغاز همکاری با نهادها و ارگان‌های مختلف برای تجهیز خودروها نیز خبر داد و افزود: به تازگی یکی از خودروهای صنایع دفاعی را تجهیز کرده ایم و به دنبال عقد تفاهم نامه و قرارداد برای تجهیز خودروهای مرتبط با این سازمان هستیم.

وی ادامه داد: توسعه همکاری با نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو برای ارائه خدمات آپشنال مورد درخواست مشتریان، از جمله طرح‌های آپکو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آپکو هم اکنون ۴۰ نمایندگی مجاز ایران خودرو در حال همکاری است.

مدیرعامل آپکو تصریح کرد: برنامه‌های میان مدت و بلندمدتی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان، دست واسطه گران و سودجویان بازار آپشن خودرو را کوتاه کنیم. تولید محصول سفارشی در خط تولید نیز از دیگر برنامه‌های آپکو است. در این راستا آپشنال کردن خودروهایی مانند خانواده دنا، پارس و سمند در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای توسعه بازار محصولات آپشنال، به دنبال ورود به بازار کشور عراق هستیم.

وزیری با تاکید بر لزوم دریافت خدمات آپشن از شرکت آپکو افزود: ایمنی و رفاه مشتریان، از الزامات مهم آپکو در ارائه خدمات است و با توجه به این که تمامی اقدامات با رعایت استانداردهای لازم صورت می‌گیرد، خدمات گارانتی خودرو نیز به صورت کامل ارائه می‌شود.

وی افزود: نصب قطعات ایمنی، داخلی، برقی، یدکی، صوتی و تصویری مانند دزدگیر، سنسور و دوربین و قطعات تزئیناتی مانند موکت، سرامیک و قطعات ارگونومی با تنوع و رعایت استانداردهای گروه صنعتی ایران‌خودرو توسط شرکت آپکو انجام می‌شود.

وزیری درباره درگاه‌های موجود برای خرید قطعه از آپکو گفت: مشتریان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی و همچنین مراجعه حضوری نسبت به خرید و نصب اقلام آپشن برای خودرو اقدام کنند. مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو نیز دریافت کننده نظرات و انتقادات مصرف کنندگان از خدمات آپکو است.

وی تصریح کرد: تمامی دیدگاه‌ها و انتقادات مشتریان در شرکت آپکو بررسی و برای اجرای آن برنامه ریزی می‌شود.

وی در پایان گفت: اقدامات لازم در خصوص ارتقای دانش فنی کارکنان این شرکت در حال انجام است تا با بهبود کیفیت خدمات زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان فراهم شود.

کد خبر 5043758

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران خودرو گروه صنعتی ایران خودرو صنعت خودروسازی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا تولید داخلی صنعت خودروسازی ایران کیش ساختمان سازی قیمت خودرو شیرآلات بانک تجارت بانک گردشگری بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک ملی ایران گردشگری ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا

سرپرست بانک سینا در نخستین بازدید از واحدهای ستادی بانک سینا، از مرکز ارتباط با مشتریان بازدید کرد و در جریان دغدغه‌ها و موضوعات مطروحه مشتریان بانک قرار گرفت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی گفت: مرکز ارتباط مشتریان، به عنوان خط مقدم و پیشگام در تعامل با مشتریان، نقش اثرگذاری در تقویت جایگاه و برند بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.

وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه تماس و مرجع ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان با بانک، در شناخت نیازها و خواسته‌های مشتری، نقش تعیین‌‎کننده‌ای دارد و ضروری است نقطه نظرات مشتریان از طریق این مرکز به سرعت به واحدهای اجرایی و عملیاتی بانک منتقل شده و به آن پاسخ داده شود تا به بهبود تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها کمک کند.

ابدالی با اشاره به اینکه مشتریان در تمام ساعات شبانه‌روز، نخستین مرجع پاسخگویی را مرکز ارتباط با مشتریان می‌دانند، تصریح کرد: لازم است کارکنان این مرکز از بخشنامه‌ها و فرآیندهای جاری بانک آگاهی کامل داشته و اطلاعات خود را به صورت مداوم و مستمر، ‌به‌روز کنند تا به تمامی پرسش‌های مشتریان به‌طور کامل پاسخ داده شود.

سرپرست بانک سینا افزود: داده‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک می‌تواند اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان در قبال استفاده از محصولات و خدمات بانک ارائه کند که در اصلاح فرآیندها و اخذ تصمیمات در جهت جلب حداکثری رضایت گروه‌های مشتریان، مؤثر واقع شود.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران این مرکز در پاسخگویی تمام‌وقت و برخط به مشتریان، بر حفظ وضعیت فعلی پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با مرکز تأکید کرد.

گفتنی است در این بازدید، امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا و حامد بختیاری، رئیس اداره ارتباط با مشتریان گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این مرکز ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا