Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما شکایت النصر را رد کرد. باشگاه النصر مدعی بود که فیفا پرسپولیس را به خاطر تخلف در پرداخت طلب برانکو از جذب بازیکن جدید محروم کرده و به همین خاطر جذب و استفاده از بازیکنان جدید توسط این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا غیر قانونی بود و باید نماینده ایران بازنده اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا سه‌شنبه با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس از این باشگاه خواست که دفاعیات و اسناد خود را تا روز پنجشنبه به این نهاد ارائه دهد. در نهایت، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل جلسه داد و اعتراض باشگاه النصر را رد کرد تا پرسپولیس همچنان فینالیست لیگ قهرمانان باقی بماند.

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا براساس ماده ۵۱ اساسنامه لیگ قهرمانان آسیا شکایت النصر عربستان را مورد بررسی قرار داد و آن را رد کرد.سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را رسما اعلام کرده است. 

کد خبر 555859 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه سپاهان از یک کمدین و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، در پی سخنان هتاکانه یک کمدین تلویزیونی در رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه سپاهان از این مجری هتاک و باشگاه پرسپولیس که این مجری منتسب به آن است، به کمیته اخلاق و سایر نهاد‌های مرتبط خارج از فوتبال شکایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها معلوم شد
  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • شکایت باشگاه سپاهان از یک کمدین و پرسپولیس
  • شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
  • گزارش زنده: پاری سن ژرمن ۰-۰ دورتموند
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا