Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه آران و بیدگل ضمن اشاره به مشارکت موکب‌ها در مرحله سوم گام دوم کمک مومنانه گفت: مرحله سوم کمک مومنانه با توزیع اقلام حمایتی و طبخ غذای گرم در آران و بیدگل ادامه دارد. - اخبار استانها -

سرهنگ حسین فخرل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، ضمن عرض تسلیت به مناسب فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: رزمایش سراسری کمک مومنانه در مرحله سوم با توزیع بسته‌بندی غذایی، طبخ غذای گرم، توزیع کفش ویژه نیازمندان و بسته‌های لوازم‌التحریر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مرحله سوم موکب‌های منطقه آران و بیدگل مشارکت و حضور فعال و چشمگیری دارند، افزود: در این مرحله با مشارکت شهروندان، خیران و موکب‌های منطقه آران و بیدگل حداقل سه هزار بسته‌بندی حمایتی تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه آران و بیدگل از طبخ حداقل پنج هزار پُرس غذایی گرم خبر داد و ابراز داشت: در مرحله سوم گام دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 400 جفت کفش تهیه شده و میان نیازمندان آران و بیدگلی توزیع می‌شود.

گزارش ویدئویی| تداوم رزمایش «کمک مومنانه» و توزیع 3 هزار بسته معیشتی در کردستانآغاز رزمایش کمک مومنانه سپاه استان زنجان؛ 10500 بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع می‌شود10000 پرس غذای گرم در مرحله سوم کمک مومنانه طبخ می‌شود/توزیع 5هزار بسته غذایی میان نیازمندان

وی ضمن اشاره به توزیع 100 بسته‌بندی لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموزان نیازمند آران و بیدگلی گفت: در ادامه مرحله دوم از گام دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه 100 بسته لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموزان نیازمند تهیه و میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود در حالی که پیش از آن 500 بسته لوازم‌التحریر نیز تهیه و توزیع شده بود.

فخرل ضمن درخواست از آحاد شهروندان آران و بیدگلی نسبت به مشارکت در مرحله سوم از گام دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه تصریح کرد: در مرحله سوم بسیج سازندگی سپاه آران و بیدگل با مشارکت خیران، موکب‌ها و آحاد مردم نسبت به تهیه و توزیع بسته‌بندی حمایتی و طبخ غذای گرم اقدام می‌کند.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش سراسری کمک مومنانه لوازم التحریر آران و بیدگل توزیع می شود طبخ غذای گرم مرحله سوم بسته بندی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در اسلحه سابر بانوان با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد.

نجمه سازنچیان نماینده ایران در این اسلحه بود که هر چهار دیدار مقدماتی خود را با برد به پایان رساند و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا رقابت کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ شکست خورد.

با برگزاری دیدارهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نجمه سازنچیان، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.

در چارچوب این رقابت ها، امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و به کار خود پایان داد. او در رده بندی نهایی نهم شد. علی امینی هم با دو برد، ۴ باخت و ناکامی از صعود به کار خود در اسلحه فلوره مردان پایان داد. امینی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه چهاردهم شد.

همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

////

کد خبر 6090873 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل