Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نایف فلاح مبارک الحجرف» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای از ادامه جنگ میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان «بشدت ابراز نگرانی»‌ کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات «وام»، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه یادشده ضمن درخواست آتش‌بس از دو طرف، برای دست یابی به یک راه حل سیاسی فراگیر بر پایه قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و حقوق بین‌الملل، خواستار مذاکرات جامع میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه یادشده همچنین اشاره شده است جنگ میان دو طرف امنیت و ثبات منطقه قفقاز و صلح بین‌الملل را تهدید می‌کند.

طبق این گزارش، نایف فلاح مبارک الحجرف  از شواری امنیت خواست که به وظایف خود در خصوص آتش‌بس بدون تأخیر عمل کند و در راستای دست یابی به یک راه حل سیاسی برای درگیری میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان و از سوی دیگر، حفاظت از جان غیرنظامیان، تضمین امنیت و صلح در این منطقه حساس، دست به کار شود.

 از ۱۰ روز پیش (پنجم مهر) ارتش جمهوری آذربایجان و ارتش ارمنستان وارد دور جدیدی از درگیری‌های شدید نظامی در منطقه «قره‌باغ کوهستانی» شده‌اند بطوریکه از دو روز گذشته، این حملات به داخل شهرها کشیده شده است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای همکاری خلیج فارس جمهوری آذربایجان آتش بس ارمنستان دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد